…to sa im síce pekne povie, ale aj tak som v tejto disciplíne dosiahla zatiaľ vrcholné osobné majstrovstvo. :D

Čo keď neprejdem ani skúšobnou dobou?
Čo keď ma vyrazia z práce? 
Čo keď – ak ma vyrazia – si nenájdem inú prácu?
Čo keď sa v živote ten hulun kieltä nenaučím a navždy budem trapošiť s angličtinou?
Čo keď sa úrady rozhodnú nedať mi papiere?
Čo keď si nenájdem byt?
Čo keď nájdem byt a nenájdem spolubývajúcu?
Čo keď sa nám poserie vzťah s mojím Fínom?
Čo keď sa Gimlimu (môjmu psovi) nebude vo Fínsku páčiť?
Čo keď sa mne nebude vo Fínsku páčiť? 

Čo keď X, čo keď Y, a čo keď Ö?! Alebo nebodaj Å, to by už bol úplny fail. :D 

Ništ. Idem si dnes kúpiť do Carpisy do výpredaja veselo farebný kufor, do ktorého sa začnem postupn baliť. Zimné veci už mám vo Fínsku u priateľa v skrini v IKEA krabici zožmuchlané jak blázen, určite sa mi za to kabát poďakuje…takže teraz zostáva zbaliť si ostatnô.

Tričká, svetríky, skinnies, novú čiernu bundu, čierny pršiplášť s trblietkami (!), tenisky, balerínky….lodičky neberiem, načo mi budú….šatky, spoďáre, nočnú košeľu…blablááá…a mám takú tichú osobnú misiu nemať veľa vecí, takže si ani nekúpim veľmi veľký kufor a ani si ich veľa nevezmem. Veď sa aj tak hovorí, že nosíme 20% šatníka, tak si skúsim tých 20% zbaliť a ostatné tu nechať.

Hor sa do divočiny, už za 3 dni je to tu! 

Povedz niečo

