Zbalila som sa na presťahovanie sa do novej krajiny. O_o A zajtra letíme tradične s airBaltic (to bude míííííľ na mojej kartičke!) o 8.10 cez Rigu a o 14.45 sme v Helsinkách…a potom začne ozajstná sranda :D

Inak toto balenie…snažila som sa o minimalizmus, ale neviem, či som sa niečomu takému priblížila, vzhľadom na to, ako vyzerá môj kufor (FYI, Haute Couture Trhovisko Jedlíkova, 43€) vnútri aj navonok.

Nepamätám si to presne, ale zbalené mám zhruba toto:

  • bohovské čierne gumáky od kamošiek Ryanka a Luci
  • trblietavý čierny pršiplášť Gate
  • hnedé mokasínky Marks and Spencer
  • modrý plášť Veromoda zo sekáča (1,75€!)
  • ružový Zara sveter zo sekáča (odteraz ZS)
  • zelený cardigan, tyrkysový cardigan, žltý cardigan
  • čierny dlhý sveter, modro-biely pásikatý sveter
  • čierny, modrý a ešte jeden čierny opasok na pás
  • čierne tričkošaty Háemko
  • červené šaty z Tesca Lamač :D
  • bielo-modro pásikaté šaty z Helsínk
  • tmavoružové prastaré tričkošaty
  • 2 tričká Guess od mamy
  • fialové tričko Calvin Klein od babkinej kamošky :D
  • voláke biele tričká, asi 2-3
  • modro-bielo pásikaté dlhorukávové tričko Háem
  • sivé dlhorukávové tričko Háem
  • asi trojo pančúch, jedny kvetinkaté
  • 9 gatiek
  • 10 párov ponožiek, čo najdivokejších (mám aj s veveričkami!!!! :D)
  • 4 podprsenky
  • červená vlnená čiapka
  • jógová podložka!
  • uterák jak hovado s logom Magio Pláž, nech mám leto, aj keď je -35C
  • obliečka na vankúš a perinu z Ikey s kvetinkami
  • A2 skicár wtf
  • čierne tepláky, ktoré mám ešte z Malajzie :)
  • čierne teplé legíny
  • čierne obyčajné legíny (hnusne rozťahané…len na jógu/do čižiem wtf)
  • 3 rôzne tielka, jedno s palmičkami! (dôvod viď uterák)
  • 2 kuchárske knihy – jedna sa volá Easy Stir-Fry a tá druhá Kodin Kasvisruokia  – takže sa budem musieť naučiť aj po fínsky, aj variť 2 v 1!
  • 1 kniha o jóge, 1 kniha všeobecne o zdraví, kebyže čosi
  • krabička s liekmi
  • šampón Yves Rocher na hnedé vlasy
  • krém od Himalaya Ayurveda
  • Avéne krém
  • ichtyolová masť smrdiaca jak pomsta Satanova
  • kozmetika všelijaká
  • cestovný fén Zelmer á 15€!
  • 2x Demänovka horká
  • jedny kockaté kraťasky z Háemka
  • hnedá sukňa ZS 
  • tmavomodrá džínová sukňa ZS
  • ružovo-červeno-divoká sukňa ZS
  • divoko farebnú kabelu
  • 2 malé kabelčičky
  • červené plátené tenisky z Tesca
  • DEKA! normálne som DEKU pobalila!!!!

…a ešte nejaké drobnôstky, ale asi toto. Zimné veci mám už vo Fínsku, takže tie som neriešila, a rovnako som neriešila ani letné veci, lebo v zemi severskej už zúri jeseň (aj keď žeby u nás v Bratislave bolo teplo…)

Ešte mám okrem kufra aj carry-on tašku a v nej je:

  • ZMLUVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • pas v peknom tyrkysovom obale ach
  • rodný list (kvôli poisťovni)
  • potvrdenie o ukončení poistenia v SR
  • HND diplom z Prague College (ak by som si nebodaj zmyslela, že sa prihlásim vo Fínsku na nejakú VŠ)
  • peňaženka, mobil
  • kozmetická taška
  • Eva, lebo musím si hovadiny v lietadle čítať a nemyslieť na tie vrtule čo sa krútia Fokkerovi 8000m nad zemou
  • ešte jedna veľká čierna taška zožmuchlaná
  • hipsterbrýle Ray Ban v puzdre
  • 2x kefa na vlasy
  • kniha Complete Finnish (či pomôže, to neviem, slangu nikto nerozumie a spisovne nikto nerozpráva :D)
  • nabíjačky
  • vreckovky, blbosti…

Ale aj tak celkom dobré, nie? :D Niektorí majú takýto kufor len keď idú do Egypta na dva týždne….tak ja mám taký na dobu neurčitú :)

Ďalšie správy až z Helsínk…och joj. PERKELE.

Povedz niečo

