Ranný ksicht v práci.

Dneska vyzerám ťažko biznis gŕl, lebo som si obliekla svoje šedé sekáčové Marccain (!!!) sako a sekáčovú bohvíjakáznačkatoje úzku tmavomodrú sukňu…ale pokazila som to balerínkami, nikto nenosí vyťapkané balerínky k Marccain sakám! No nič, fail. 

Pijem čierny čaj s poetickým názvom “karibské slnko” z firemnej šálky a už! idem! pracovať! Ale trochu ranného zadrbávania na vlastnom laptope ešte nikomu neuškodilo, je len 10 ráno, ahem… ;D

Inak, vidíte, čo mám s vlasmi? BLONĎATIEM!!!! O_O To bude tá fínska atmosféra! Príde deň, že budem vyzerať takto: 

-.- …vrátane copíkov wtf. Možno ale nie tak mlado, to som už asi prešvihla.

No ništ, idem teda pracovať, musím urobiť tabuľku cien PO RUSKY v InDesigne….že som sa ja sprostá nikdy po rusky nenaučila…no čo už, nevadí, odteraz mám nasledovné jazykové ciele:

  • fínčina
  • ruština
  • nórčina (lebo Nóri majú strašne veľa voľných pracovných miest a kráľovsky platených, takže ako poistka je to celkom luxusné)

Howgh. Inak máme tu teraz 11C a je jemne pod mrakom, v noci pršalo. Ide jeseň, budú hríby….

P.S.: Môj naskvelejší rožkomuž včera povedal, že tak o dva týždne by sme mohli ísť na predĺžený víkend DO LAPONSKA!!!!!! Ó ježiši, idem kúpiť snubné prstene. Celý život chcem navštíviť Laponsko a možno už o chvíľu sa mi to splní. Keď uvidím soba, umriem od šťastia. :D

Povedz niečo

