Prírodnô z Lauttasaari. 

Tam tá fotka s plotom, to je prosím pekne PSIE IHRISKO končiace morom, kde si môžu psy pobehať bez vodítka a vykúpať sa, koľko sa im len zachce. O_o

Že mestská štvrť…už nikdy nepoviem, že na XY v Bratislave je krásne, lebo toto to prekonalo (možno okrem Devína?). :D

Čo sa inšôho týka, dnes som bola na výstave psov (fotky zajtra!) v Kaivopuiste a bolo tam asi 40 tibeťákov + som sa zoznámila s veľa tibeťáckymi chovateľkami a vypusinkovala sa s mnohými psiskami :)))
Teraz patrím do fínskej tibeťáckej komunity!!!! :D No a ani nemusím hovoriť, že sa už všetci tešia na Gimliho a sú veľmi zvedavé, čo je to za čierneho krásavca…ha. 

Uf a ešte mám aj novinky len čiastočne dobrovoľnej kuchárky… :P

Včera som varila zeleninovú polievku s krupicovými haluškami a bola dobrá, aj keď BEZ KMÍNU, lebo v tejto krajine neviem ani za boha zohnať nikde kmín!!! Tibeťácka kamoška ale hlásila obdobný problém vo Švédsku, takže toto bude nejaká nordická retardácia, šak načo kmín…grrrr.

Dneska som spravila kari ryžu (rozumej ryžu do kerej som nasypala trochu kari, nič takéto) a uhorkovo-rajčinový šalát (uhorku som v neporušenom vákuovom obale našla na chodníku, niekomu vypadla z tašky po ceste z potravín alebo čo…akože jak socka najväčšia, ale s tými cenami tu o chvíľu začnem koše vyberať :D) a potom som mala príjemnú ambíciu spraviť obyčajné rybie filé v cestíčku, ale vznikol z toho čistý FAIL! Predstavte si cestíčko krááásne prilepené na panvicu, odpadnuté od ryby a ryba len jak taká chujovina na panvici…tak taký FAIL. Ach. Dokonalé, chcem michelinskú hviezdičku. -.-

Priateľ ale poznamenal, že sme týmto ušetrili 20€, čo je pravda, lebo aj takéto hnusné jedlo (teda dobré to bolo, až na tú rybu, tá bola echt hnusná :D) by tu kľudne stálo 20€, tak to je fajn zase…ale zostanem ja radšej pri mojich obvyklých ejžn fjúžn jedlách, lebo očividne neviem európske veci variť. -.-

Zajtra idem radšej spraviť zo zvyšnej ryže opekanú ryžu s cukinou a so šampiňónmi a s brokolicou, a to sa nádejám viem, že bude dobré. 

Koniec hlásenia. Snáď tento týždeň dostanem henkilötunnus (osobné číslo) z magistrátu a pôjdem si povybavovať banku, poistenie, daňový úrad a mobil. Krásne byrokratické srandičky! :D

Povedz niečo

