Zaspaté ráno v práci. (ale kukajte na moje mihalnice! vole, tieto klieštiky a Shiseido maskara, to robí zázraky)

Dneska bolo AŽ TAK zaspaté, že som ráno v metre omylom nastúpila na opačný smer a doviezla som sa na Sörnäinen a nie na Rautatientori, ako som mala pôvodne v úmysle. :D Následne som teda bežala na opačné, rozumej už správne, metro a viezla som sa zase späť. No jak dement, ale môžem ja za to, že už je tu JESEŇ a ráno sa neviem vyhrabať z postele?! :D Ech.

Pracujem teraz na redizajne loga svojho vlastného zamestnávateľa, ale som od včera znechutená, lebo ich logo nie je logo v pravom zmysle slova, ale nejaká anagramatická pospájaná chujovina a nijako sa to nedá ako logo použiť.

Včera som teda po dlhom premýšľaní a skicovaní vymyslela spôsob, ako všetky ich požiadavky strčiť do jedného návrhu, ktorý bol použiteľný ako obvykle logá sú (čiže môžete použiť buď celé logo, alebo len symbol, alebo len logotyp a hocikde a hocijako, ak je to podľa pravidiel dizajn manuálu) a ešte by si k tomu aj cieľová skupina mohla vytvoriť vzťah a zapamätať si to (snáď tak, ako si aj susedov pes pamätá, že odhryznuté jablko = Apple a panda = WWF). Znie to idylicky, ale……………………..oni si chcú nechať tú anagramatickú nepoužiteľnú chujovinu!!!! -.- I haz a trauma.

No ale šak dobre teda, keď chcete mať vizuálnu komunikáciu á la hňup, tak si ju majte. :D

Včera som mala ako bonus aj kuchynskú traumu, lebo som sa o pol desiatej večer vychytila, že je ten správny čas na palacinky a chcela som zamiesiť cesto (predtým som mame volala, nech mi dá recept, ktorý som si vypísala na chladničku v Bratislave). Tam som ale natrafila na nasledovný problém:

  • nemám misu
  • nemám odmerku
  • nemám varechu
  • neviem, kde je cukor

Ups! Toto som vyriešila, priateľ mi našiel nejakú misu, odmerkou mi bola malá šálka a odhad, drevenú varechu som nahradila takou plastovou srandou a namiesto cukru som do cesta dala med (a bolo to dobré!).

Keď cesto odstálo, chcela som ich ísť vyprážať, ale to tiež nebolo také jednoduché, keďže priateľ nemá ani:

  • žufanku
  • tú pierkatú blbosť na natieranie panvice olejom
  • obracačku

Dneska idem do obchodu a mienim všetky horeuvedené kuchynské potreby kúpiť, takto sa nedá nič robiť. -.-  
Včera som žufanku nahradzovala malým pohárom na vodu, olej liala jak debil na panvicu priamo a obracala palacinky nožom a vidličkou. Prestalo ma to baviť po štvrtej palacinke, zvyšné spravím dnes, po nákupe potrieb… :D

No fajne, idem teda pracovať alebo čo! :D
A testujem dnes svoju vlastnú, ničím nepodloženú teóriu, že sa môžem cítiť sýta aj pri pití smoothie celý deň a tak som si ráno kúpila 750ml krabicu smoothie a striedam ju s čajom. Ak nič iné, budem hladná, ale zdravá jak blázen. :D

P.S.: Dnes alebo zajtra budú fotky z výstavy psov. :)

Povedz niečo

