Morský život v Kaivopuiste a v prístave. Kľudne mi záviďte, aj ja si závidím, že sa sem môžem ísť hocikedy prejsť :D

A veľká novinka, dnes som dostala svoje henkilötunnus!!!! :D To znamená okrem iného aj to, že môžem voliť…ha…a tiež budem oprávnená na fínske sociálne benefity, keď sa zaregistrujem v poisťovni KELA, kerô idem urobiť zajtra doobeda.

Elitný fínsky klub ma začína akceptovať…a to všetko na základe pracovnej zmluvy. Ou jééé.

Jo, a napísala som do jedného z helsinských taekwon-do ITF klubov, či by som sa mohla pridať a koľko stoja tréningy….je to 2x týždenne (pondelok poobede + streda večer) a celkom blízko aj k nášmu novému bytu v Pitäjänmäki! :) Teraz čakám na odpoveď, dúfam, že to bude zaplatiteľné.. 

Drahý môj ex-saseong z KĽDR z bratislavského ITF klubu….možno jedného dňa aj dosiahnem čierny opasok, ako som si kedysi myslela, keď ste mi dávali dobok. :D

Povedz niečo

