Kathleen Holm Yoga videá!

Vo Fínsku stojí jedna 60min hodina jógy 10€, takže radšej browsujem jógové videá. Tieto vyzerajú dobre! :) No a možno sa teda pridám aj na taekwon-do ITF – vidím to na október, vezmem si so sebou do Helsínk aj dobok a opasok a potom sa už nebudem môcť na nič vyhovárať.* :D

* Moje momentálne výhovorky v náhodnom poradí:

  • nemám dobok, čo budem v legínach trénovať jak trapko?!
  • nemám žiadne športové oblečenie, okrem teplákov
  • tepláky sú len po kolená, ale na TKD musím mať predsa zakryté všetky končatiny
  • šak ani práčku nemáme, kde mám ten spotený humus prať
  • nemám peniaze, nemám to z čoho zaplatiť **
  • síce mám fínsky účet, ale nemám na ňom ani vindru, nemám to z čoho zaplatiť
  • nemám zatiaľ helsinskú električenku, a kto má platiť 2,20/2,70€ za hodinový lístok?! uf.
No celé zle. Ale ja to prekonám..prisámvačku. :D

** TOTO JE PRAVDA, dnes som prevádzala môjmu Brezákovi – odteraz priateľove meno :D – 1000€ na účet za depozit na byt! UFFF!!!

Kathleen Holm Yoga videá!

Povedz niečo

