Dneska náhodné fotešky.

Prvá: Niet nad tučniakovité ponožky v bledotyrkysovom! (značka GATE, keby niekoho lákali…mňa magicky priťahovali, hah)

Druhá: Tieto bohovské hipsterdupačky majú teraz v detskom Lindexe na Aleksanterinkatu v centre mesta :D :D Neviem to nájsť na ich webe, ale ó bože, toto môžem poprosiť vo veľkosti 38? 

Tretia: Tieto krásne mokasínočižmičky som si za 15€ kúpila v sekáči UFF tu na Hakaniemi a nemôžem sa ich nabažiť! Moja veľkosť, dokonale mi sedia na nohe, hodia sa ku všetkému, ach…láska na prvý pohľad. :) Jeseň, vitaj, už mám na teba mokasíny. 

Štvrtá: Robila som palacinky so sójovým mliekom, lebo nemôžem normálne. Hnedé sú kvôli škorici, ktorú som do nich pridala…slint.

Nuž a teraz sme dopozerali The Wanderlust a tak mám niečo na rozmýšľanie…menovite moje hipisácke tendencie!

Na jednej strane som síce strašná cicka, vykrútené mihalnice a nalakované nechty (dnes s trblietkami, haha) a hento chcem a tamto chcem (klik na dané linky na vlastné nebezpečenstvo! ale ak mi niečo z toho objednáte, nebudem pindať veru) a hentam chcem sedieť a míňať peniaze na koktejly a skvelé jedlo a koláčiky a a a …a tam by som rada letela, ale musím letieť lowcost jak socka..? A nie je tu lepšia posteľ v tom hosteli a fakt musím mať taký spľasknutý vankúš?!

No a na druhej strane nechcem jesť mäso, lebo je to krutý biznis, nechcem používať obvyklú kozmetiku, lebo je plná chemikálii, testovaná na zvieratách a hnusí sa mi to…nechcem podporovať konzumný spôsob života a divoké nakupovanie, lebo tým trpia zdroje a aj ľudia – ale zase by som si rada niečo fajne pokúpila a nemôžem furt sekáče vymetať, lebo sa potom (neprávom) cítim ako nejaká socka. Takisto ma mierne znepokojujú moje jógové, ajurvédske, feng šuej a zdravé výmysly, ale VIEM, že je to dobré….kde v tom nájsť rovnováhu? :P

Nerada by som dopadla ako nejaká imigrantská chlpatá vitariánka požívajúca bio-aktivované klíčky a chodiaca v oranžovom konopnom sarongu po fínskych lesoch vzývajúc Matku Gaiu. :D

Nemyslím si, že sa mi to prihodí, ale jeden nikdy nevie! Keby som k tomu náhodou smerovala, poriadne ma nafliaskajte nejakými Louboutinkami. To by ma malo prebrať. ;)

Hm! Sprcha.
Zajtra budú fotky z hakaniemskeho trhu a mám aj fotku neuveriteľného stánku plného OBROVSKÝCH HRÍBOV. Keď vo Fínsku rastú, tak poriadne… :D

Povedz niečo

