Zase pondelkové ráno v práci a ja s mojim novým, božským, bambusovým macally EcoPadPro! Môj laptop je síce väčší ako tento cooling pad, ale neva. Funguje to? Funguje. A šéf mi to objednal, lebo som ho požiadala, a to som ešte v skúšobnej dobe. ;) 

Jo, a inak som sa rozhodla (včera v sprche!), že sa po fínsky nenaučím, kým to nebudem musieť používať (a moje obvyklé “Yks musta teetä ole hyvä…joo, ja myös pulla. Kiitti..” v putike ozaj nestačí :D), takže na tomto blogu budem od-tééééraz! písať pod slovenskou časťou maličké zhrnutie po fínsky.
Bude tam príšerná gramatika, štylistika jak v pomocnej škole, slovník jak batoľa, ale bude to po fínsky, takže all arguments are invalid, haha. :D

No dobre dobre, idem pracovať, 9.44, by sa patrilo. Dneska sa hrajkám s logom, šup na to AI, poď k mame..!

—-

Maanantai aamulla töissä ja kuvalla olen mun uuden luomu bamboo cooling pad kanssa. :) Pomoni osti se minulle, vaikka olen koeaikaa! Ha.. No niin mutta täytyn tehtävä jotain, nyt on 9.46 ja tänään haluan tehdä valmiiksi logo disain minun yhtiöni. AI, tulla äidille…!

Povedz niečo

