ADMIN BLÁBOL NA ÚVOD: 
Zmenila som layout blogu! Furt je to free dizajn, lebo som chudobná a ako správna grafická dizajnérka som si nenavrhla SVOJ :D, ale neva, to SA spraví. Mám ale pocit, že tento layout je lepšie čitateľný a ľahšie navigovateľný. Tento týždeň popridávam odkazy na (niekedy aj) užitočné webstránky týkajúce sa Fínska + ak sa mi zachce, spravím návod, ako obehať úrady (som profík už)…aby to tu nebolo len o žvástaní, ale aj o nejakej sista help spolufíňanom. :) Howgh.

Dnes večer pridám na blog recept na vyprážané muikkuja rybičky, teraz len malé plytké interlude…kúpila som si ráno ida cestú do banky čelenku. :D A vidíte tie ryšavé vlasy?! Nemám ich také prirodzene, to robí mimoriadne vydivočený lomo-efekt na Picase, ale nevydivočilo by sa to tak, keby som vo vlasoch nemala takýto ryšavý podtón! Ha! Možno si tak aj neskôr nafarbím vlasy, je to tu príliš sivé a ide zima, treba Fínom farby (preto mám už druhý deň na sebe najžltejší cardigan z najžltejších). :D

Nuž a čo? Banka! Už mám účet, GRID kartu (ktorá nechce fungovať? WTF? môže vôbec GRID karta nefungovať?! story of my life -.-) a vo štvrtok pôjdem na daňový úrad po daňové číslo, aby som mohla na svojom krásnom novom účte mať aj napríklad peniaze. Babka k babce a z peňazí si môžem kúpiť letenku!!! A vziať si Gimlíka sem do Fínska! :) Ach…život bez psa je extrémne ťažký, ak ste od embrya čistý psíčkar. :)

P.S.: Mohla som si vybrať z asi 16 motívov na Visa Electron kartu, vybrala som si s brezičkami. Čisté Fínsko toto, debetka s brezami (a s jazerom v pozadí), to nie je len tak! :D Ešte tam mohol byť nejaký rozostrený holý Fín vychádzajuvší (?!) zo sauny držiaci obrovský pohár vodky hríb v ruke :D

—- (suomeksi, mutta todella pian, minulla on paljon töitä)

Illalla kirjoitan resepti paistettua muikkujaa, nyt vain pieni turhaan välisoitto. Aamulla ostin ostanauha kuin kävelin pankkiin…ja näetko minun punaisen hiukset?! Nyt on vain Lomography effect Picasalle, mutta ehkä värjäävan sen myöhemmin, Suomi tarvitsee VÄRIT (ja sen on syy miksi minulla on minun superkeltaisen villatakki haha). :D Joo, ja minulla on uuden pankkikortti, GRID kortti (ja se ei toimi..voi vi@%u) ja Torstaina tulen Verotoimistoon mistä tarvitsen mun Vero numero – sitten voin SADAA PALKKA. 

Povedz niečo

