Tak! Nech sa páči, strašne komplikovaný recept na muikkuja rybičky. :D
Zajtra budú fotky zo Suomenlinny, KONEČNE som tam bola (musela som sa sem len presťahovať, aby som sa tam vytrepala xD).

A strašne od veci, ale chcem Macbook Air! Ten malý stačí! O_O 1099€, ale 4GB RAM, čo ti flááááka….a ľahké to je…podľahla som diktátu jablčnému veru…ale a šak na tom môžem robiť aj graficko-dizajnové srandičky, utiahne to v pohode! O_o Môj ujo Asus totiž už miestami vyzerá, že melie z posledného, prehrieva sa, fučí, z času na čas sa náhodne vypne…ide mi to na nervy. Radšej presúvam súbory do Google Docs a na JustCloud.com (71€ ročný poplatok, hovadá…ale mám tam strašne veľa miesta), lebo keď mi tu ujo Asus umrie, nebudem mať ništ. :(

Ó, a kúpila som si dneska v antikvariáte detskú knižku. Volá sa “Medvede idú na dovolenku”, je tak pre 3-ročné deti a pomôže mi v mojom projekte “nauč sa fínsky bez učenia”. :D

—- kauhea suomeksi —-

Ole hyvä, erittain monimutkaisen resepti paistettua muikkuja kalalle! :D Ja huomenna laitan tänne valokuvaja Suomenlinnasta. Lopuksi olin tällä, nyt kun asun Helsingissä haha. Ja haluaisin MacBook Air! Pikku! Se on saanut 4GB RAM, voin olla siellä graafisen sunnitelijan softwares. O_o Minun setä Asus ehkä kuolla pian, tarvitsen uuden laptop. Hmmm. Joo ja ostin kirja lapselle anttikvariaattissa. Kirjan nimi on “Karhut menee lomalle” ja toivon että se apua minulle minun projekti “oppia suomeksi ilman oppimista” kanssa. :D

Povedz niečo

