Rôzne jedlá! :)

Niektoré sú zo Stockmann Deli (hlavne na tie božské zemiaky s kôprom a s lososom sa nedá zabudnúť), niektoré z hakaniemskej tržnice (tie nenormálne koláče O_o) a prvá fotka je Dumpling Soup z môjho obľúbeného Wrong Noodle Baru, ale tentoraz nie v centre, ale v Leppävaara (Espoo). Potom si tam môžete mrknúť moje Musím Nejako Spotrebovať Cukinu, Tak Spravím Placky recept pred a po :D a Brezákov sendvič, taktiež zo Stockmann Deli.

Dnes sme inak prišli späť z Tampere, som nachorľavená (za čo by som rada poďakovala decku v aute po ceste do Tampere, ktoré bolo otravné, malo drbnutú ofinu podľa hríba a kašľalo na celú papulú), ale celkom happy, lebo sme išli zadarmo vlakom (nie ilegálne, sprievodcovi nefungoval terminál, HAHA!)….to znamená, že sme ušetrili 50€! a to bol lokálny vlak, niečo ako náš osobák! Expres vlak by nás stál 60€ a viac (jedna cesta, 2 osoby)…zajtra idem na oslavu na obedové menu, ou jééé… :D

Budú fotky aj z Tampere, aj ešte zo Suomenlinny. Trpělivost, milosti… :)

—-

Olen vasynyt ja vähän sairas….mutta olemme takaisin Tamperelta! Ja kuvalla ovat eri ateriat! Stockmann Delilta perunnat ja lohia dilli kanssa on tosi hyvä ja kakut Hakaniemen Kauppahallilta ovat luultavasti super herkullisen ;)

Povedz niečo

