Na známosť sa dáva, že som si kúpila letenku!!!! :))
***25. 9. ~ 2. 10. 2012 HEL – BUD***

FINNAIR tentoraz, druhýkrát v živote…zaletím si luxusne a modro-bielo (ako inak) a cestou späť modro-bielo a čierno-bielo a chlpato, lebo budem mať so sebou konečne svojho psieho syna. :)) Ňuňu.

Takisto som bola dnes nútená kúpiť si mobil (67€, Verkkokauppa Outlet, modrý, samozrejme…a je to ešte k tomu fínska Nokia Asha 306), lebo mi na orangeáckom LG nefungovala nová fínska SIM karta. Teraz by som rada poprosila Nokiu, aby láskavo neskrachovala, lebo sa vytočím. Ako sockoidný smartphoneový greenhorn som velice potešená funkciami – mám tam rádio (= fínčina live do ucha v MHD!), Facebook, wi-fi, 2Mpx foťák, pochopiteľne môžem volať a SMSkovať a mám tam nejaké hry a blabla, golf sa budem hrať, keď bude zle-nedobre. :D

Nebola som ale nútená kúpiť si tieto bohovské svetro-šaty z organickej bavlny v KappAhl s pandím ksichtom vpredu, ani nízke gumáky (ale 9,50€, no nekúp to), ani červené tangáče v zľave…asi tušíte, že mám konečne svoju fínsku debetku s brezičkami, tak hurá nakupovať chujoviny, ale ehm, už sa budem krotiť. Dospelácky život, treba nájmy platiť a v kuchyni sa zvŕtať! :D

Zajtra si ideme vyzdvihnúť kľúče od nového bytu S BALKÓNOM a prenesieme tam časť blbostí. V sobotu si chceme prenajať dodávku a preniesť si tam posteľ, Brezákov jablkový počítač + stôl a potom počas nasledovných dní tam odtrepať zvyšok vecí.
V domácej všepredajni Kodin Ykkönen máme vyhliadnutú jednu žlto-oranžovo-bielu látku na závesy do pracovne, to tiež pojdeme kúpiť a ja sa potom budem zasierať mesiac s obšívaním + nejaké vankúše by sa nám zišli…Brezák síce vášnivo neznáša Ikeu (ja tiež neviem prečo :D), ale mne je to fuk, ja si pekne do Ikey pôjdem a kúpim si tam vankúšov tzv. PO KOKOT a nádhernú novú perinu!

—-
Lennän Budapestiin! :) Olen ostanut lentolipun, kaunis ja ylellinen Finnair, sinenen-valkoinen, haha.. Ja myös minulla on uuden kännykkä, on suomalainen Nokia ja on MYÖS sininen. Uff. Kännykkänilla on wi-fi, radio, 2Mpex camera ja voin menna Facebookiin! Ha, smartphone. Myös olen ostanut luomupuuvilan pusero Kappahlalle panda kasvot kanssa, rainboots ja remmi. Ehkä epäilet, että minulla on minun uuden OP debet kortti koivuja kanssa! Mutta nyt olen hyvää tyttö ja en ostaa :D

Huomenna menemme ottaa uusia avaimia :) Muuttamaamme hitaasti…mutta se on tosi hyvä asunto, meilla on myös parveke :) Kodin Ykkönen myyma erittäin mukava oranssi-keltainen-valkoinen verho ja haluamme laittaa sen työhuoneen. Myös tarvitsemme uusi tyynyt – ajatelen että menen Ikeaan kohta ja ostan 5485 tyynyt! Poikaystäväni vihaa Ikea (en tiedä miksi, haha) mutta minä pidän Ikean tavarat ja MENEN siellä!!! :D

Povedz niečo

