Aj neskutočné sa niekedy stáva skutočnosťou

Dnešok vyhlasujem za medzinárodný štátny sviatok, lebo som IŠLA BEHAŤ. :D Na Gúgeľ mapovej fotke hore vidíte moju olympijskú trasu. Fotky seba radšej nemám, lebo som vyzerala ako červeno-ksichtový hastroš v bodkatej mikine s natriasajúcou sa prdelou…uf!

Asi 35min utrpenia (rozumej čistého behu) zmierňovaného počúvaním príma hudby na Radio Helsinki stálo za to!!! Ďakujem Ti, shitný sekáč UFF za poskytnutie mi výborných Wilson tenisiek za 11€, ktoré konečne vyhnali moju obrovskú zasedenú prdel medzi všetkých sexi bežcov v tomto zelenom meste.

A mimochodom, nie je pravda, že sa Fíni (Švédi, Nóri, Dáni, Islanďania…) neusmievajú – dnes sa na mňa pri mojom pseudo-behaní usmiala jedna (behajúca) krásna, asi 73r pani (s takou postavou, že mať takú, chodím LEN v leopardích tangáčoch po CELÝ ROK…inak, dosť motivácia toto! tá postava teda, nie tie tangáče :D) a ešte jeden (behajúci) vysoký, blonďatý týpek, mimoriadne kvalitný materiál nordického typu, ktorým by veru žiadna deva nepohrdla. :D

Takže s trochou sebadisciplíny budem patriť medzi dve helsinské komunitykomunita psíčkarov (samo sebou vole) a subkomunita tibeťáckej mafie + komunita behajúcich sexi bežcov. “Behajúca” budem tak-tak, “sexi” tak za 2 roky možno a “bežec” tak trochu, ale aspoň voľačo. :D

P.S.: Aj všetci na Facebooku už vedia o mojom behaní (to je kúzlo sociálnych sietí, môžem sa vychvaľovať), tak si to teraz nemôžem pokaziť a musím ísť zase najneskôr v pondelok po práci alebo čo. 

—-

Kävin lenkillä, tänään on kansallinen vapaapäivä!!!! :D :D Maanantaina taytyyn mennä lenkille, ehkä kun tulen takaisin työstä .

Povedz niečo

