Sník pík

Malý sník pík na náš nový byt, ešte v kriticky bordelnom stave (ešte furt neviem nájsť rýchlovarnú kanvicu!!!), ale zlepšuje sa to. :) A vidíte ten balkón? Vždy som chcela z okna pozerať do korún stromov (tiež neviem prečo, asi som veľa čítala Tolkiena :D), tak teraz sa mi to splnilo. Krása…dúfam, že si v nejakom strome nejaké vtáčiky spravia hniezdo, aby som ich mohla pozorovať :)

V kuchyni zatiaľ nemáme stôl, je furt v Ikea krabici, zajtra budem majstrovati – nechala by som to v rámci genderovej stereotypizácie Brezákovi, ale ANI ZA BOHA, lebo už dve Ikea stoličky (ne)zložil rovnako zle, takže sa toho mienim teraz chopiť ja a ukázať mu, ako devy správne s Ikea nábytkom pracujú :D :D Ak si toto číta môj strýko, určite sa chytá za hlavu a vie svoje o mojom majstrovaní s Ikea nábytkom, ale budiž!!! Teraz to zložím dobre, prisámvačku… ;D

A tie brezáky a jabúčka som nazbierala po ceste z práce. Teraz je sezóna, všetko rastie!!!! Ak budeme zajtra stíhať, pôjdeme tu obkuknúť nejaký blízky les, je ich tu veľa, keďže sme na severnom cípe Helsínk a za humnom už…megahumno. Gimlimu sa tu bude páčiť…a v susedstve je plno psov, aj po fínsky sa naučí štekať. :)

Povedz niečo

