Hríbové úchyláčenie

…čo dodať….našla som ich ida cestú z práce! Pod brezou! Len tak si tam čučali, tak som ich zobrala do láskyplného domova a hneď som volala mame o úlovku :D

Raz hríbový úchyl, navždy hríbový úchyl. Ešte aj priateľa tu volám Brezák. Táto severská lesná veľmoc ma ale z tejto úchyláčiny nevylieči, ba naopak…stále sa to zhoršuje! – keďže viem, že teraz rastú (a to VŠADE), neexistuje, aby som prešla okolo akéhokoľvek stromu bez toho, aby som sa nepozerala, či niekde nie je hríb. Brezák sa na mne smeje, preňho sú hríby ako pre obyvateľov Luníka IX smeti, sú všade…ale ja tu fascinovane chodím, zbieram hríby kade vidím a najradšej si ich dávam do laptopovej Marimekko plátenej tašky (spolu s laptopom) a celú cestu držím rukou tašku pootvorenú a tŕpnem, aby sa mojim hríbikom nič nestalo. :D

Keď prejdem okolo jedlých hríbov bez povšimnutia, budem vedieť, že som sa pofínčila. Zatiaľ sa nič také nedeje. :D

—-

Kun kävelin työstä, otin kaunis metsäsienet! Suomi on erikoinen, sienet ovat kaikkialla ja en voi kävellä ja sivuutta ne :D

Povedz niečo

