Sladké Slovensko

Škoda veliká, preveliká, že mi Kofola za túto reklamu neplatí, ale čo už narobím. :D 

Sme v Bratislave, zatiaľ sme stihli hlavné highlighty:

  • Kofolu a bryndzové halušky
  • KC Dunaj klubové kino (môže mi niekto vysvetliť, čo bola pointa Vertiga? O_o)
  • Shtoora na Obchodnej a homemade ice tea a vajcové chleby
  • Schoppu a božský obed (prvýkrát sa mi to tam zdalo prijateľne, ba priam lacno nacenené….the Finnish effect :D)

Včera ma takisto nasral chuj na ceste pri VŠMU, ktorý na mňa z auta zreval, či nevidím chodník (videla som, ale nedalo sa po ňom ísť, keďže tam všetci parkovali na šéfa blokujúc takmer celú šírku daného chodníka), takže som naňho niečo zrevala späť a túžobne som si spomenula na široké fínske chodníky s cyklistickou časťou a s autami NIKDY neparkujúcimi tak, že by chodec/cyklista nemohol prejsť.

Sladké Slovensko. -.-

Slovensko je podľa mňa dokonalá vacation country, na návštevy je toto čistý raj – ale žiť tu…nuž, povedzme si úprimne, som rada, že tu už nežijem a nemusím sa denna 56x rozčuľovať nad debilmi.

Povedz niečo

