Chumlenie

Dneska sa mi ako obvykle nič nechce, takže si pozrite fotky ešte z bratislavského výletu a nečakajte žiadnu hlbokú úvahu o teórii superstrún, alebo podobne….to niekedy inokedy! :D

Tieto popríletné dni sú zatiaľ jeden veľký CHUMEĽ (TM), nič poriadne nestíham, nikde som nebola, pendlujem medzi bytom, obedovou reštikou Factory (dnes boli palacinky na dezert!!!! móže byť!) a prácou a akurát včera som si dopriala luxusne osviežujúci výlet do najbližších potravín, kde som kúpila zlacnené hrušky, 240g fáč mäsa pre Brezáka (a Gimliho!), najmenšiu brokolicu na svete, najmenší galia melón na svete, mandarinky, Skyr, chlieb…no, bežnosti. Za 22€, kiitos paljon. Fínsko.

Si zvyknete.

Ja som si asi už zvykla, lebo včera som bez mihnutia okom zacvakla 20€ za HNUSNÉ ázijské delivery jedlo, rozumej Brezákove krevetové kari bez chuti s nechutne vysokým obsahom kokosového mlieka a moje teriyaki kura, ktoré nikdy nevidelo teriyaki omáčku, plávalo to v nejakej tmavej sójovej tekutine a bolo tam nadrbaného hrachu, že by jeden neveril. Ništ no, ale hmm…ryža bola dobrá! Človek musí vidieť pozitíva všade….tak ich vidím. :D

Uf a dnes som v práci trčala od 9am do 6pm, čo bolo nemilé, ale robila som najprv leták na bio-pelety pre kone :D a potom prosím pekne floorplan a 2x vizualizáciu interiéru pop-up café tu v Helsinkách…a veru nebolo mi to jedno, lebo:
a) nie som architektka
b) tieto práce pôjdu prestížnej reklamnej agentúre BOB Helsinki, ktorá si nás outsourcla na tieto srandičky. O_O

Neviem, čo oni na to, ale dám echo. Snáď fajne, ale aj tak som si pre istotu stiahla SketchUp a mienim sa na tom turborýchlo naučiť robiť, lebo to vyzerá, že časom budeme mať viac a viac takýchto zadaní….čo je vlastne dobre, architektúru ľúúúúbim :) Ešte sa tak o nej niečo reálne naučiť, nielen híkať archgazmicky pri pohľade na zelené strechy a tmavosivé steny.

A Gimli! :)
Gimlimu je tu už tuším dobre, ráno som ho vzala na výdatnú 40min prechádzku po okolitých uliciach s domčekmi (predstavte si Trnávku, ale bez feťákov a s drevenými domami s otvorenými bránami, lebo tu sa nekradne), poobede ho vzal Brezák na prechádzku a ešte teraz máme v pláne ísť na nemravný hambáč do Hesburgera, tak ho vezmeme na večerný cik. 

Pri posteli máme (kúpeľnový) tyrkysový koberček a Gimli tam rád ležiava…a takisto už má *svoje miesta* pod kreslom, pod stolom pri kresle, pod posteľou a vo svojej mäkkej taške s obľúbenou plyšovou mačičkou Džejmý. :)

…je to tu chumeľ, ale skvelý chumeľ. :)

Povedz niečo

