Head of Security :)

Dnes ráno mi vtipne nezvonil budík, takže som nič nestíhala a namiesto venčenia som rovno vzala so sebou Gimliho do práce. :)

Rýchlo sa z neho stal nový člen tímu, náš Head of Security (a zároveň aj neoficálny Head of Fun) a zistila som, že je ideálnym kancelárskym psom, lebo po počiatočnom štekodivočení si pokojne ľahol do mäkkej pelechotašky, ktorá mu obvykle slúži na spanie a….spí. :)

Počas obednej pauzy som mu z obedového bufetu ukradla vzala kúsok kuraťa a bravčovej fašírky (alebo čo to bolo? ale dobré to bolo), ktoré zlupol, zase si ľahol, a zase spí.

Príjemné pracovné gimlidni….už to vidím, že ho sem budem brávať častejšie, tak 1-2x týždenne! :)

P.S. Gimli má aj vlastnú vizitku, kto sme na Facebooku, videli ste ju. :D

Povedz niečo

