Jesenná kríza z rovnakosti

Chumeľné dni pokračujú, boli sme všade a videli sme všetko :D a dnes máme lenivú nedeľu, kedy sme si upiekli domácu pizzu (Brezákova špecialita! a týmto apelujem na mužskú Slovač, keď už ste teda nesamostatná, neokrôchaná banda debilov, MOHLI BY STE ASPOŇ VEDIEŤ VARIŤ?! Ď.!) s tuniakom, kukuricou, ananásom a brokolicou a ráno som si išla od jedného týpka, ktorý vyzeral úplne ako Ježiš Kristus, kúpiť bicykel. Vidíte ho na fotke, ešte na Ježišovom predajcovom balkóne! :)

Môj nový cajgel je červeno-bordový fínsky Tunturi s 21 prevodmi (!), má zhrdzavených viac súčiastok ako je asi vhodné, ale chodí, príjemne sa na ňom sedí a stál ma len 70€. Keby som tu mala niečo ako Cyklokuchyňu, hneď tam s mojim novým bicyklíkom idem, ale o ničom takom tu neviem, takže asi budem v najbližích dňoch usilovne prezerať videá na YouTube o domácom bicyklovom majstrovaní.

Včera som okrem iného prekonala krízu č. 562 s názvom “Prečo je na svete všetko všade rovnaké a hudba je rovnaká, šeci vyzerajú rovnako, EŠTE AJ TIE DVERE MÁME ROVNAKÉ A VYDRBANÉ ABLOY KĽÚČE SÚ ROVNAKÉ, aj ja som rovnaká, nafarbím si vlasy na ružovo!!!”, ktorú mi odštartoval koncert Tiie Heliny a Husky Rescue v klube Korjaamo, lebo hrali krásne, ale boli rovnakí ako Sigur Rós a ako Sin Fang a ako ďalších 4858 alternatívnych hudobníkov odtálto ze Severu a pri počúvaní ich hudby a pozeraní sa na Husky Rescue speváčku v nejakom antisexy farebnom vreci na krumple a s nalepeným modrým obočím, nenamaľovanú a tváriacu sa ako nebeská bytosť z trinástnej dimenzie Aštara Šerana ma chytilo zúfalstvo, že všetci umrieme na originálne sa tváriacu rovnakosť a vôbec, JESEŇ JE NA CHUJA a táto hudba je smrť na jeseň

Dnes je už ale všetko v poriadku, včera to bol len obláčik zhnusenia prechádzajúci pred moje optimistické naladenie (ešte mi to ide, ešte nie je tma už o tretej poobede :D), už je preč! :D

Teraz si zrovna zakladám PayPal account na moju fínsku debetnú kartu, lebo som po zbežnom prezrení zimných búnd v obchodoch a v sekáčoch usúdila, že:

  • nič, čo je farebné, nie je v mojom budgete
  • nič, čo ani nie je farebné, nie je v mojom budgete
  • to, čo je v mojom budgete je v Seppälä alebo v H&M a budú to mať všetci, aj keď je to čistý shit
  • to, čo mi vyhovuje kvalitou, stojí nad 260€ :D

…takže eBay ma zachráni pred umrznutím a umretím na čierno-sivé nocturno. eBay a jeho ázijské značky, a teraz si nepredstavujte niečo á la trhovisko Jedlíkova (aj keď odtiaľ je môj božský kufor, takže pozor na to!), ale kvalitné kórejské a japonské značky – a nakoniec možno aj čínske, vzhľadom na to, že Číňania už tiež nechodia v teplákoch furt a potrpia si na kvalitu. 

Idem na to. Ázijská veľkosť XL, alebo možno až XXL, poď k mamičke a buď žltá, tyrkysová, ostroružová, DIVOKÁ!!!! Júúúúúj, ale toto asi nie je vhodné.. :D


P.S.: Kúpila som si túto bundu v žltej, pre istotu XL, lebo ak tu bude -45C, musím pod to napchať aj sobí kožuch. :D

Povedz niečo

