Domáci ateliér je najlepšia vec

Včera sme s Brezákom maľovali akrylmi v našej home office/ateliérovej izbietke a na hornej fotke vidíte môj výsledok (s trošku lomo filtrom, lebo Nokia sa rozhodla fotiť vyšednuto…jak počasie! a budovy! toto je sivá krajina, už nech mi dojde žltá bunda).

Jedno morské, jedno brezičkovo-jesenné a dve podivuhodnosti, ktoré neviem, čo by tak mohli byť, ale nepísané pravidlo umelcov velí nejako to divne, nepochopiteľne nazvať a tváriť sa, že to tak má byť. Tak to nazvime Plazmatické konvergencie I a II. :D 

No a na dolnej fotke je Gimli uprene pozorujúci dvere v práci. Dnes má nejakú svoju náladičku a zjavne sa mu tu nechce byť, ale má smolu! Stredy sú moje brušnotanečné dni, a keď vezmem Gimliho do práce a z práce, nemusím ho pred/po práci venčiť a všetko stíham. 

Okrem toho sa ospravedlňujem všetkým, ktorým som ešte neodpísala na emaily, nechala som si posledne laptop v práci…psychohygiena, deti moje, keď nečučím do laptopu, čučím na X-Factor USA, robím produktívne veci, napríklad včerajšie jablká v župane. :D

Povedz niečo

