Definovaný drbol

Kamarátka Evka (ktorá teraz márni svoj geniálny talent pre dokonalé koktejly robením kávičiek…no akože….Grandes Melones by to zase chcelo, to sa aj späť presťahujem!!!) toto vycapila na svoj Fejsbúk a nemohla som inak. :D

Všimnite si to prvé, ignorujte hrúbku jak hovado a netvárte sa, že vám to nepríde vtipné! ;D

—-

A som v práci, vonku je čistá jesenná sivá depka, blbne mi dnes v kuse AI, pijem tu presladený thajský chryzantémový čaj (pripomína mi Malajziu!) a dnes posielam návrh na logo pre Rezort Piešťany do Píščan pekne odtiaľto z Helsínk. Cena za výhru je len 200€, ale Piešťany sú Piešťany. :)
Večer asi nahodím fotky z krásnej prechádzky v lesoparku a pri mori v Pajamäki, tak mi potom môžete závidieť, tak sa kuknite! :)

Povedz niečo

