Steakovanie, maľovanie

Momentky z našich dní… :)

Brezák sa naučil robiť vynikajúce steaky, ktoré dneska zmajstroval na jedničku s hviezdičkou a teda som mala možnosť prvýkrát v živote taký porádny steak zjesť. Verdikt? Môže byť!!!! Teraz som pripravená na sobí steak…a možno o 1-2 týždne pôjdeme navštíviť Brezákových rodičov do Karélie a tam už je len kúsok na sever do sobích lokalít – sobie steaky tam by mali byť čerstvé a výborné. Určite to bude stáť 30€, ale výskum je výskum! :D

Inak mi včera kamoška Astrid z Benevolos Tibetan Spaniels pozrela skúseným okom na Gimliho a dozvedela som sa, že Gimli môže spokojne 0,5kg pribrať…a že má krásny pohyb, stavbu tela a tvár a vynikajúci kožuch. Cha! Gimlimu sa teraz začnú hody, keď môže pribrať, tak dobre teda….s tým nebude problém. :) Musím ho ešte naučiť nenervačiť, keď stojí na stole a nevykrúcať sa, keď mu ľudia zízajú na zuby a bude v podstate pripravený na modelovskú kariéru. :)

Hm..a dnes idem piecť chlieb. Ze krumplóv! :D Normálny, slovenský chlebisko jak hebedo, s rascú (z Indie, ale to je detail) a s krumplami, lebo máme tu vynikajúce fínske chleby, ale chcelo by to niekedy niečo zemiakové a poriadne. Tu som našla perfiš recept, tak dnes budem experimentovať v kuchyni. :D 

….

Ešte oznam pre mojich rodinných príslušníkov, ostatní si choďte dať Kofolu a ja vám ju budem závidieť:

VIANOCE – KTO ODKIAĽ KAM?!

Mám prísť ja s Gimlim do Bratislavy, alebo bude väčšia sranda, keď vy – max. 3 ľudia – prídete sem k nám do Fínska? Brezák bude u rodičov v Karélii, takže budem mať byt pre seba! :)

Pýtam sa takto vopred kvôli letenkám….tak či tak chceme s Brezákom prísť na vianočné trhy v novembri, ale čo sa týka Vianoc, buď si za neexistujúce peniaze kúpim letenku aj na december, alebo si spravíme Vianoce v (snáď) zasnežených Helsinkách. :)

RSVP na môj email do konca októbra! :)

Koniec hlásenia, môžete ísť jesť bryndzové halušky, a ja vám budem závidieť. :D

Povedz niečo

