Krásna jeseň a dlhé vychádzky

Fotky z vychádzky okolo Pajamäki, mora, helsinského golfového klubu a v lesoparku. To sme mali ešte krásne počasie, odvtedy sa to pokazilo a už len prší, prší, prší…a prší. :/ No ništ veru, JESEŇ – keď som chcela leto, mala som sa presťahovať na Fuerteventuru (toto nevylučujem – tie sopky a more! :D)

A vďaka božskému klientovi, ktorý bol nadšený z letáčika, ktorý som mu spravila, idem tento víkend na Helsinki International Horse Show na VIP zlatú vstupenku!!!! Óóóóóóch, strašne najviac sa teším, kone, catering, parkúr, drezúra, kone a kone! Škoda, že nemám peniaze, kúpila by som si tam islandského koňa a ustajnila ho pod naším balkónom.

Niekedy milujem svoju prácu. :))

…a neviete mi niekto povedať, aký (ak je) je dress code pre VIP snobov na jazdeckých pretekoch? Nemám pierkatý klobúčik s brokolicou, ale….čo si mám obliecť? Ď.!

Povedz niečo

