Všeličo….a spiaci Gimlík :)

Dneska som mala fotivý deň – mám novú zbierku lôg (ôôôôô!!!!) na môj fínsky logoblog, v najbližších dňoch sem vycapím fajné čierno-biele fotky zo sychravého centra, sériu rôznych náhodných pártyplagátov a pracujem na nejakých arch fotečkách, lebo fínska architektúra je čistý archgazmus!!! a ešte by som tu vlastne mohla aj nejaké posledné maľby a haluze dať, ale to neviem, či tu niekoho zaujíma, lebo to nie je fínske. :D

No a keďže je piatok a piatok ukončuje týždeň, ako bonus si (vám? nám?) sem dám také zmyslominizhrnutie presne podľa štýlu tejto ezoterickej Rosie…lebo sa mi to páči :P Anteeksi za angličtino-slovenčinu, ale angličtina je sexy a “počúvanie” fakt znie horšie ako “hearing”, nehovoriac o tom, že neviem, či to vôbec má všetky významy v sebe, ktoré angličtina v sebe vie obsiahnuť. Pffft. Takže ideme na to:

  • Tasting: Nie ja vlastne, ale Brezák – božský lososový steak, ktorý som mu dnes spravila (+ body sama sebe, ale o chvíľu už budem mať nátačky v brokolicovom zostrihu a kvetinkatú zásteru) podľa Bendíkovho receptu! :) 

    Takisto bolo STRAŠNÝM tastingom môj dojebaný krumplový chlieb. :D Nikdy viac!!! Odteraz si chleby už len kupujem a s úctou sa na ne pozerám, o žiadne pečenie sa tu nebudem snažiť. :D

  • Hearing: Prvýkrát som na YLE počula sámčinu. O_o Podivuhodný jazyk, krásny, dosť fínoidný (TM) a nezrozumiteľný (aj Fínom prosím pekne!). Keď sa konečne naučím fínsky, kórejsky, islandsky, rusky…naučím sa aj sámsky! :D
  • Smelling: Gimliho mokrý, opršaný kožuch :)) 
  • Seeing: Môj hnusný ksicht. Vďaka Ti, Moderný Kozmetický Priemysel, za KOREKTORY!!! O_o :D Snažím sa tu zdravo jesť, v živote som nezjedla toľko šalátov, ako jem tu bežne cez týždeň, používam Clinique mydlo na ksichtočistenie, pleťový olej namiesto chemických chujovín, vyhýbam sa mliečnym výrobkom, smoothies dávam tak 2-3x do týždňa….a nič z toho. A už som spomínala tie kruhy pod očami?! =_= alebo teda skor u_u ahem. :D Čínska medicína tvrdí, že kruhy a vačky pod očami = pošahané obličky. Ta žeby? Asi by som mala mesiac piť len čaj a jesť čistú ryžu. Ech…
  • Feeling: Ospalosť (teraz je 1.43am), spokojnosť (ak si odmyslím hnusný ksicht, hnusné počasie, UKRADNUTÝ BICYKEL!!! a nedostatok peňazí na túto drahú krajinu) a ešte som vytešená zo žltej bundičky, ktorá mi prišla z ďalekej Číny…už môže nasnežiť. :P
  • Wishing/Hoping: Wishing, že mi zrazu na stole pristane zlatá kreditka s platným PINom. :D Hoping, že keď mi skončí skúšobná doba (o mesiac), zvýšia mi v práci plat. Lóve točia svetom, čo ti poviem more.

Zííííííív, ale idem už naozaj spať. Zajtra sa idem pozrieť na jazdecké preteky, mám VIP vstupenku…úžasná snobárinka, júúúúúj, nemám kabelku Luj Vifón, ale snáď ma tam pustia aj bez nej – toto je nakoniec Fínsko a nie naša sedlácka rodná hruda, všakže. ;D

Povedz niečo

