Koníky!!!

Helsinki International UB Horse Showfotky vol. 1, lebo ich mám po ko….pyto! :D Pôjdeme pekne postupne, dneska srandičky a drezúra, potom parkúr (aj Rolex FEI World Cup!!! 160cm prekážky, šialenstvo…rozoskakovanie skoro nikto neprešiel ha)

Dnes som inak prvýkrát drezúru kür videla naživo – doteraz vždy len v TV na Eurosporte, keď v stredy chodievalo jazdectvo…a teda, naživo je to úplne o inom :) To isté platí aj pre parkúr (ten som už ale naživo viackrát videla), tento bol ale fakt špeci, lebo súťažili aj olympijskí víťazi, dráha bola ťažká jak blázen, druhé kolo napínavé, kone odmietali skoky a podobne. SUPER!!!! :))

Ďakujem Ti, skvelý klient, za túto VIP vstupenku. Aj nabudúce! :D

Jo, a Hartwall Areena? Skvelá! MUSÍM tam ísť čo najskôr na nejaký hokej. Je mi úplne fuk, KTO bude hrať (aj keď, samozrejme že zápas IFKJokerit by bol najvác), ale MUSÍM to tam vidieť!!!! O_o No ale zimné večery sú dlhé a temné, čo iné môže človek robiť, ako pozerať hokej, žejo. Asi si už vopred vybavím nejakú megavstupenku :D

Teraz idem s Gimlim na cik-pauzu a potom poprezerám všetky weby všetkých najbližších jazdeckých klubov – po dnešnom celodennom pozeraní sa na sedlá, uzdečky, jazdecké vestičky a krásne cválajúce zohraté dvojice kôň – jazdec ma zase raz šľak triafa a chce sa mi jazdiť. Drahé je to tu príšerne (21h kurz = 750€…úplne bežne), ale nádej umiera posledná – a aj tak, mám dve obličky! Možno keď jednu predám…. ;D

Povedz niečo

