Bryndzové depresie

Kde domov můůůůůůůůůůj….!!!!

Začínam mať vážne abstinenčné príznaky po bryndzových haluškách a po božských slivkových guliach s pšeničnými klíčkami, práškovým cukrom a s roztopeným maslom…och…jedlogazmus. O_o

A bazový sirup a Brusnianku by som si tiež dala povedať. o_O

Ale čo narobím, môžem si akurát tak trhnúť a nie bryndzákmi sa napchávať…tak s tým bojujem rôznymi obskurnými spôsobmi:

  • prihlásila som sa na Hulabaloo Dance kurz v piatky o 4.30pm. Tiež neviem, Čo to je, ale má to byť energizujúce, zábavné a s ľahkou choreografiou…takže asi niečo super :)
  • idem sa učiť rusky z fínskej učebnice, takže sa snáď popritom naučím aj fínsky konečne :D
  • vypekám chujoviny, ako napríklad včera jedny meganezdravé americké cookies s arašidovým maslom a s asi tonou cukru 
  • šijem si od oka sukňu, bude vyzerať príšerne, ale zamestnáva ma to, lebo nemám šicí stroj a musím tým pádom každý steh pekne spraviť ručne-stručne. Našla som v textilnom obchode kus látky (asi 1,5m) so vzorom á la “maďarsko-slovenský Róm a jeho záves”, a VELICE ma to vizuálne osviežilo vo fínskej striktnej šedosti, tak som si to kúpila…a teraz z toho bude krivá sukňa :D Brezák tvrdí, že látka vyzerá veľmi slovansky, takže sa asi nezapriem….no ništ…budem mať krivý kroj wtf.
  • hosťujeme couchsurferov, teraz tu máme až do stredy poobedia dvoch Amíkov Jenny a Jasona, ktorí rok žili v Južnej Kórey (!!!) a vo štvrtok prichádza do piatku ešte jeden týpek neviem odkiaľ 
  • v sobotu ideme na halloweensko-šialenú párty s gay kamošmi Villem a Jarnom. Predtým musíme ísť do sekáčov a kúpiť si kostým, lebo NEEXISTUJE, aby sme hentam išli normálne!! Má niekto nápad na nejaký dobrý kostým pre mňa? :D
  • asi každý tretí deň si robíme lokše, haha…a chcem to upgradnúť a spraviť spomínané slivkové gule, alebo niečo takéto podobné….BUCHTY žeby? Mňam!  A ryžový nákyp, óóó panebože amen!!!

…a vôbec, chcem bryndzové halušky. O_O Už ma ani tá lososová polievka tak neteší, už je to kríza :D

Povedz niečo

