Magura, admiňácky minižvást + premyslené nakupovanie

Ako ste si zaiste všimli, vymenila som layout – v tomto sa naše ľubozvučné mäkčene, ôôôôô i ľaľa plemä! zobrazujú správne a moje typograficky precitlivené oko netrpí pri každom pohľade na blog. :D

Tie fotky sú ešte trochu divne, ale skúsim s tým niečo spraviť. Vymenila som layout ešte raz a už sú dobre. :) Navigácia je hore pod prekrásne serifovským titulom blogu.

A ja som v práci, je nekonečne vetristo a sivo a objednala som si božskú mikinu Magura od Puojdu. Tož, i dnes začalo moje premyslené nakupovanie (ak si odmyslíme modrý kabátik s mašličkou na chrbte z eBayu, ahem)…mám nasledovné pravidlá:

AK JE TO NOVÝ KUS ODEVU:

  • môže byť buď z nejakého eko-materiálu (ale nesmie vyzerať ako tie oranžové príšerné óm indické chujoviny, ktoré nosia prírodné, chlpaté ženy tancujúce pri splne mesiaca na Kriváni alebo čo ja viem čo robia.. :X) a/alebo 
  • unikátny, dizajnérsky kúsok
  • sama si to ušijem, krivo a príšerne, ale ušijem..!
  • niekto mi to ušije, snáď nie krivo, a ani nie príšerne :D
  • môže to aj nebyť eko…ale musí to byť to najkvalitnejšie, čo si môžem dovoliť. Čiže žiadne 3€ tričká v sale háemka :P

AK TO NIE JE NOVÝ KUS ODEVU

  • môže byť aj ne-eko, aj fast fashion, úplne hocičo
  • …lebo aj tak bude z nejakého sekáča :P
Týmto pádom si vlastne môžem kupovať buď len drahé veci (na ktoré nebudem mať obvykle peniaze :D), alebo sekáčové veci. Výsledok? Menej hovadín v skrini, viac skvelých vecí v skrini, nepodporím ilegálnu prácu malých Kambodžanov, ktorí mi šijú tričko namiesto učenia sa dejepisu. Win-win! :) Kto sa ku mne pridá? :)
Jéééžiš, 23r a konečne sa možno odpútávam od materialistického opojenia Auparkom a podobne. Alebo som proste len hipster.

Povedz niečo

