Nekonečná sivota a tanečný workshop

Keby existovala nekonečná sivota, bola by v tejto krajine. Teda, aspoň kým nám tu nenasneží, čo sa už dnes deje…takže potom bude sivo-bielo-tehličkatosť. :D Kde je môj divoko modrý kabát s mašličkou?!

Jo, a na fotke je Olli, kolegynin krásny malý čivavák, ktorý sa nám dneska vygrcal na dlážku, normálne som zmenila názor na čivavy, nie je to len pipkatý pes v ružovom Luj Vifón overale s kožušinkou do kabelky pre pičpky promenádujúce sa v Smotánke, fakt nie!

No, ale aj tak všetci vieme, že tibetskí španieli sú najlepší – dokonca aj naša couchsurferka Jenny z USA (ktorá je čisto nepsí človek) úplne podľahla Gimliho šarmu a včera sa ma vypytovala na tibeťákov a nezavrhla ani možnosť, že si nejakého jedného dňa zadováži. :D 

Inak idem cez víkend (v sobotu) do Espoo na kurz/workshop Hilal Dance, velice sa teším, lebo zase to bude niečo nové, ale zároveň orientálne…na čo som už celkom navyknutá po mojich rôznych kurzoch a mám to rada. :)
Som sa dozvedeu:

Hilal Dance® is the art dance based on all the creative, theatrical and educational work of Suraya Hilal. Avant-garde artist, Hilal, drawing upon her Arab/Egyptian cultural roots and her extensive research, has brought a new culture to the contemporary dance world. Hilal Dance, conceived in 2000, is now established as a complete organic system which encompasses:

  • A specific Hilal bodywork, which reflects the holistic nature of the dance
  • Movement centred on three concepts: Pendulum, Scissors and Spiral
  • A choreographic language system that is rooted in the Arab/Egyptian culture yet expands into a contemporary idiom
  • An expressive style inspired by Arab aesthetics, and guided by the concept of harmony of opposites and the balance of creative energy.

Dobré, nie? :) Júúúúj! A potom mi 9. 11. začína moja Hulabaloo Dance sranda a na to sa tiež teším, to bude perfiš. 

A ak majú moji drahí čitatelia pocit, že môj fínsky život je len tancovanie si, vyškieranie sa na mĺkvych Fínov a svietenie v žltej bunde po uliciach, majú TAKMER pravdu, ale nevypisujem tu (často) o pravidelných podvečerných jesenných depkozáchvatoch pri pohľade na šedú temnotu, cenovú frustráciu (vegetariánsky feta wrap + mangová minismoothie – 7,50€! …že raňajky ._.), nedostatok príjemných kaviarní, neexistenciu KC Dunaja :D a podobne. O tom niekedy nabudúce.

Ale som sa poučila, ako pravý bratislavsko-piešťanský kaviarenský povaľač bolo odo mňa dosť nemúdre nasťahovať sa zrovna do Pitäjänmäki, kde nie je NIČ. :D Punavuori, ništ? Možno neskôr, keď budeme mať viacej peňazí na predražené helsinské nájomné… (2i, 40m2 bez balkónu – 860€/mes.)

Howgh, idem pracovať. Ale najprv to sce čaja! :)

Povedz niečo

