Bratislava volá!

Rada by som oznámiti, že od 16. 12. do 11. 1. budem v Bratislave! :) 
Asi aj Brezák, keď sa rozhýbe kúpiť si letenku – tak či tak, už teraz sníva o nočnom pivnom nakupovaní v Tescu Lamač a o sedení vo všetkých bratislavských kaviarňach. :D

Nájdete ma u Shtoora, v Pulitzeri alebo v Slnečnej záhrade, mám od šéfa povolený home office, takže z toho bude café office. ;)

Kaviarenský povaľač sa nezaprie.

P.S.: Úplne od veci, ale tento pekinézik je to najzlatšie stvorenie (okrem Gimlíka), aké som kedy asi videla! :) Jo, a mám rada tento blog, aj keď cica tiež vyzerá švédsky. :D A tieto Yetti gate nemajú chybu. Musím si začať šetriť na šialené dizajn kúsky (ALE IDÚ VIANOCE HINTHINTHINT). A! v poslednej dobe vizuálne ujíždím na Kataríne Janečkovej a jej maľbách, super veci! Nuž a u nás vo Fínsku pravidelne slintám po všetkom farebnom v Aarikke. Ach jaj. Len lacnejšie by to mohlo byť (alebo by som mohla mať viac peňazí? neviem ktoré z toho :D).

Povedz niečo

