Len tak si žvatlám…a mám strieborné nechty

Prvá: Kúpila som si najlepšiu kuchársku knihu na svete. Včera v Akateeminen Kirjakauppa….33,90€ FML, ale fínske ceny neodrbeš a v tomto prípade to stojí za to….VŠETKO je tam uvariteľné aj takým retardom jak ja, recepty sú skvelé..a ešte aj na virgin mojito je tam návod, a na rôzne zdravé sladkosti! :) Nič pre ľudí s túžbou žiť diétne, ale táto túžba ma odvždy zďaleka obchádzala, takže som spoko. :D

Druhá: Trblietavý strieborný lak forever. Háemko, 3ks lakov za 1€ – no nekúp to. V tejto sivej krajine sa zo mňa pomaly ale isto stáva drag queen, trblietavé laky, žlté bundy, modré kabátiky….premýšľam teraz nad divoko červenou farbou na vlasy (ale aj obočie si pak napatlem asi, inak vyzerám jak Cigoš), lebo s hnedými som nebezpečne blízko farbe všetkých hnijúcich listov na zemi. Kadernícka chémia, pomôžeš mi ešte viac svietiť na fínskych uliciach? :D

Práve inak na FB debatím so skvelou Mari z Prievidze toho času žijúcou v Pori tuná v našom brezičkatom skoro-domove a zhodli sme sa na tom, že Fíni sú kultúrne opleštení národ. Ak môže byť Slovensko na niečo hrdé (okrem božskej prírody, och jój), tak prosím pekne na naše KAVIARNE a REŠTAURÁCIE a OBSLUHU V NICH!!! Viem, že teraz sa niektorí chytáte za hlavu a nechápete, ako si môžem myslieť v megacool bohatom Fínsku, že zaprdené Slovensko môže mať niečo dobré, ale fakt . :P

Takže si pekne dneska choďte sadnúť do vašej najbližšej kaviarničky, vyberte si buď jednu z 56 typo káv, alebo nejaký čaj…alebo limonádu…povedze to čašníčke, ktorá za vami príde ku stolu, a potom si užite to zaplatenie 2,10€ + 0,20€ sprepitné. :) Ja vám len budem ticho závidieť a spravím si čaj radšej sama v kuchyni (v ktorej by mal Brezák umyť riad, ale neviem, kedy tento svätý okamih nastane. :D).

Och joj. Ale v sobotu mám môj Hilal Dance workshop, teším sa. Keď sa nemôžem po kaviarňach povaľovať, môžem aspoň veľa tancovať. ^^

Povedz niečo

