Čierno-biele Helsinki

Trošku upršaných, čierno-bielych Helsínk asi spred dvoch týždňov nikdy nikomu nezaškodí! :)

A nejaké ňjús z môjho fajného života:

  • bola som na tom Hilal Dance workshope a….ja neviem? Fajné to bolo, ale not my cup of tea. Príliš ezoterické, antisexy (si myslí moja povrchná myseľ uznávajúca vytrblietané belly dance kostýmy – inak brutál web, oslintala som celý laptop!) a strašne vzdialené od brušných tancov. Ale možno keď budem mať 60 rokov a budem chcieť tancovať, bude sa mi Hilal páčiť…zatiaľ som na to príliš mladá a nepokojná ;)
  • poprehadzovali sme si nábytok v našej työhuone (pracovni) a teraz je to tu SUPER!!!! Fotky čoskoro! :) Najväčší highlight pre mňa je výhľad z okna a mám teraz svoj vlastný kútik na zadrbávanie sa na nete kreslenie. Pôjdeme asi ešte buď do Ikey alebo do nášho vetešníctva za rohom kuknúť knižnicu a nejaké poličky a lampy, inak všetko je super. Vyššie sily, ďakujem Vám za Brezáka, za Gimlíka, za náš super byt, za prácu, za všetko a za všetkých! A za výhľad z okna :D
  • Tibbie kamoška z Vaasy si chce dať odo mňa namaľovať tibeťáka. Za peniaze. Cha! Dúfam, že mi toto vyjde, budem mať vedľajší príjem a pak si dám vytlačiť vizitky, ktoré budú hovoriť:

    Mikaela Iisttökkövanen
    Maliarka tibetských španielov 
    kontakt

    :D 

A po tristo rokoch pijem COCA COLU. Nádherne hnusne presladené….mňam. Ale nie je to Kofola, to všetci vieme…no nič, fínske kompromisy. :P

Povedz niečo

