Bábofkováá

V tejto nudnej, sivej krajine čo môžem po temných večeroch robiť?
Ta bábovky piecť! :D O chvíľu to mienim upgradeovat a za 3 roky si otvorím cukráreň omg.

Bude mať zlato-tyrkysové tapety, čerstvé kvetiny každý týždeň a ľudia budú sedieť na gaučoch a kreslách potiahnutými textíliami s mojimi švihnutými čarbaničkami.

A domáci ľadový čaj a limonády rôzneho druhu sa budú liať potokom….v mojej cukrárni s výhľadom na Dunaj (alebo na Karpaty, ešte som sa nerozhodla).

Bookujte si gauče vopred, ja zatiaľ idem vytiahnuť bábovku z trúby – kedysi som si aj namýšľala, že viem možno aj žiť bez cukru, ale to som ešte nevedela, že vo Fínsku je to nemožné.. :P

Povedz niečo

