Gimliho traumatická noc

Fotka od Brezáka, obdivujte prosím môj skvelý účes, to nie je len tak!!! :D 

Ránko! :) Ta som si uvedomila, že som zabudla sem švacnúť také to týždňové zhrnutie jak minule, tak tu idzeme:

TASTING: Včerajšia nočná večera – kuskus, fínske polotovarové špenátové placky/palacinky? (akože v ceste je špenát) a k tomu kimči. Znie to divne, ale bolo to božskééé! :) Musím začať robiť kuskus častejšie, je to rýchle a viem toho zjesť na tony – a ešte aj Gimlimu chutí. :P Jo, a ešte som spravila božské rizoto. 

HEARING: Včera na tanečnom workshope asi 25x tú istú egyptskú pesničku s kvílivím introm na ktoré sme sa mali ezotericky pohybovať a “vycítiť a objať priestor, v ktorom sme”. Po intre nasleduje fajná bubnová časť, ale k tej sme sa dostali len 2x. Nemôže mať človek všetko asi žejo.

SMELLING: Predvčerom nadránom….Gimliho prehnalo v chodbe. Ahem. :D Ja som spala jak drevo a Brezák bol síce Gimlim zobudený, ale nedoplo mu, že Gimli sa urgentne pýta von, tak Gimli vykonal, čo vykonať musel a naložil do chodby.

Ale!!! – a teraz všetci odpadnite, lebo ja mám najmúdrejšieho psa na svete – po vykonaní smradľavosti Gimli vzal malý sáčok s nejakými blbosťami vovnútri do papuľky a triasol tým nad svojim smradom, kým ma to nezobudilo a nevyhnalo z postele vyčistiť všetko a jeho zadok. O_O

Nasledujúci deň mal diétku, pil slabý čierny čaj (tip od veterinára) a až večer som mu dala trošku Propesko granúl (akože sucháre) a trochu kuskusu (aj jemu chutí!). Teraz je už v poriadku a spí rozvalený na koberci kúsok odo mňa v pracovni. :)

SEEING: Včera na tanečnom workshope typickú prírodnú, ezoterickú osobu s mysľou v dvanástej dimenzii. Ježiš, jak mňa tieto osoby vytáčajú! :D Viem, že by nemali, a mala by som byť strašne všeobjímajúca a milujúca, ale nezvládam. Si predstavte blond osobu s najbledším obočím na svete, s červeným ksichtom (rosacea?), úplne nenamaľovanú, v batikovej khaki zelenej tunike niekde z Indonézie s akože etnickým vyšívaním a v dlhých, hnedých, širokých gaťoch pod tým, ako tancuje na spomínané kvílivé intro so zatvorenými očami (na to ju učiteľka poslala do paže s tým, že tak nikdy nebude komunikovať s publikom a s priestorom :D). 

A ešte som včera videla bohovskú hmlu a obedové menu za 7,20€ v Karakalliu (Espoo) v nejakej reštike! Čistý zázrak, aj Brezák povedal, že také lacné obedové menu tu už asi 4 roky nevidel. :D

FEELING: Hlad mám! Potraviny otvoria až o 12, čo mám dovtedy akože jesť?! Rozmýšľam, či si trúfam upiecť zatiaľ nejaký easy chlieb, alebo niečo podobné….máme v chladničke kvasnice. :D Ale zase….už o hodinu si môžem ísť bársčo kúpiť…ech, asi lenivosť zvíťazí.

WISHING: Že Jana Kirschner, ktorú teraz hrajú na Rádiu_FM, raz zistí, že nevie spievať. :D 

HOPING: Že si tu nájdem keramický kurz a spravím si vlastnú megašálku na čaj, lebo tie, čo máme doma sú na moje čajové potreby zúfalo malé.

Mám v hlave úplnu víziu!!! :D Na vonkajšej strane ju nechám čistú, naglazovanú len priesvitne (aby sa dala dobre umývať) a vovnútri bude naglazovaná na slnečnicovo žltú a úplne naspodku bude mať malú kvetinku, alebo nejakú blbostičku, na zlepšovanie nálady. Už dlho som nerobila na kruhu, ale takéto veci sa nezabúdajú. ^^

Och joj dobre, idem si niečo vymyslieť na jedlo. Diki Brezák, že si mi zežrau 3 z mojich 4 sójových, čučoriedkových jogurtov a ja si tvoj mliečny nemôžem dať. -.- By som si aspoň praženicu spravila, ale doma neni cibula! FAIL.

Povedz niečo

