Počasie mi leze na psyché

Minule, keď nasnežilo. :)

Včera sme sa ale bavili s Brezákom a s jeho kamošom o počasí, a hovorili mi, že tu na juhu boli kedysi o takomto čase kopy snehu a teraz nič – a zimy sú také, aké máme podobné aj my v Bratislave, rozumej zima, tma, vlhko, hnusne.

Ugh. 

Inak, ja som to tu brala, že má takto byť, lebo ešte furt je jeseň, ale pre Fínov je november už zima a preto by mal byť sneh, a nie je. :D No ništ, nemôže mať človek všetko. Tak máme aspoň tmu a do morku kostí lezúcu vlhkú zimu. =.= Jo, a vietor. Hnusný, morský, studený, každodenný vietor! O_O

A ešte v skratke:

  • strašne sa mi nič nechce, trvá to už asi druhý týždeň -.-
  • obťažuje ma Facebook -.-
  • dnes večer máme prvýkrát saunapäivä, môžeme ísť do našej panelákovej sauny na hodinu (to by mi malo zlepšiť náladu) :))
  • našla som božský laptop, ktorý zatiaľ nepotrebujem za 1000€, ktoré zatiaľ nemám :D
  • v piatok začínam tanečný kurz, ó bože, konečne niečo energizujúce, zábavné, snáď sa tam budú ľudia usmievať….to bude môj piatkový ostrov pozitivity v mori šedivých poker ksichtov :D
  • venčenie psa v Helsinkách je čistá pain in the ass – psíčkari sa tu sami sebe navzájom VYHÝBAJÚ a Gimli sa vôbec nemôže socializovať! Minule som šla oproti jednej ženskej s dvoma malými vlčími špicmi, a tá sa dokonca obrátila o 180 stupňov a obišla budovu, len aby sa naše psy preboha nestretli (pritom sa všetci traja ťahali k sebe). Serem im tu ja na tieto sprosté zvyky! Keď budeme v Bratislave, vezmem Gimliho do Sadu JK, tam je psov habadej vždy a všetci sa spolu môžu pohrať…a dokonca aj majitelia sa vedia porozprávať.
  • zistila som, že aj keď už vedome nedodržujem prísnu vege diétu (rozumej žiadne mäso, ani ryby nie), nemôžem jesť mäso. Proste nemôžem! Pfuj!
    Vždy keď si mienim naložiť na obede kura, alebo niečo podobné, v mysli sa mi vynoria tie v koncentračné tábory, v ktorých zvieratá živoria…a naložím si radšej niečo vege (alebo rybu), aby som nepodporovala zarábanie ľudí na týraní a zabíjaní zvierat chovaných čisto na to, aby boli zabité (a medzitým žiaden fajn život). :P Mliečne výrobky tiež dovi, lebo mi je po nich blbo.
    Za chvíľu zo mňa bude nedobrovoľný vegán, lebo sa mi ešte aj vajcia zhnusia (lebo šak jak detské embryá, ne…fuj, ráno som si spravila praženicu, ufff). :D Ale bryndzové veci si povoľujem, ovce sú chované dobre. :)
  • si myslím, že tu budem(e) žiť tak možno tri roky, a potom sa presťahujem(e) späť do Bratislavy a budeme mať café office a psíčkari budú komunikovať :D

Hm, idem pracovať teda už možno. By sa patrilo asi, že? :D

Povedz niečo

