Moja malá tibetia múza

Gimli pikčr spešl! :)

Keďže som si povedala, že každý deň musím niečo nakresliť – aj keby len jeden lístok na domácej bazalke, ale aj to sa ráta – väčšinou skicujem Gimlíka, keď spí. Gimli je moja múza! :D

Tieto fotky mám všetky na Facebooku, buď je na nich Gimli naskicovaný spiaci, alebo odfotený bdiaci a pracujúci u nás v kancli. Skúsim mu vypýtať vianočný bonus, v poslednej dobe naozaj tvrdo pracoval a zaslúžil by si… ;D

Jo, a včera som mu u veterinára kres ulic kúpila 2kg super špeciálnych Royal Canin Veterinary Diet dentálnych granúl, ktoré by mu mali pomôcť zmierniť (alebo odstrániť) papuľkový smrádeček a zabrániť vzniku plaku. 24€! za tie 2kg, takže dúfam, že granule budú zázračné a naozaj splnia, čo tvrdia. Zatiaľ len pozorujem, že Gimlimu chutia, čo je vskutku neobvyklé, takže dobre. Plus body, Royal Canin. :)

Povedz niečo

