Fínske domčeky

Tak sa tak zadrbávam a “cestujem” po Slovensku vďaka Gúgl Strít Vjú a zrazu….FÍNSKE DOMČEKY!!!! O_o V Sklenom. Ak tam chcete ísť na virtuálny výlet, tu je link. :D

Zaujímalo by ma, prečo sa volajú fínske…či tam niekedy nejakí Fíni boli…a kto to vôbec celé vymyslel?! Na internete som žiadne informácie nenašla, namiesto toho som ale našla tieto krásne chalúpky na predaj. :P No nič teda – ale aj chalúpky potešili, dala by som si povedať, aj keď s Sklených Tepliciach by som do týždňa asi umrela od nudy (ak by som tam nemala nejakú čajovňu alebo čo).

Keby som ešte bola na etnológii a vedela o tomto, asi by som išla na výskum do tejto nečakanej fínskej štvrte :D

—-

A ešte malé zhrnutie, ta aby som nevyšla z cviku dokumentácie svojho fínskeho života, kým sa nepresťahujeme do Tallinnu, lebo Brezák je znudený z Helsínk a súhlasí, že je tu nezmyselne draho:

TASTING: Včera som uvarila BOŽSKÝ špenátový prívarok so zemiakmi a s volským okom! O_o A potom som večer ešte spravila kakaové muffiny posypané so sekanými mandľami. Vole, sa nezdám, o chvíľu budem môcť o sebe tvrdiť, že viem variť a že by som neumrela od hladu, keby sme sa s Brezákom z náhleho popudu presťahovali niekde na nejakú samotu do stredu lesa (fínskeho alebo slovenského) a naokolo by nebola žiadna reštika s obedovým menu :D :D

HEARING: Včera na prvej hodine Hulabaloo Dance sme tancovali na letné, veselé pesničky, hehe, bolo to super :)) Už teraz sa teším na najbližší piatok! Jo, a Brezák začal každý deň počúvať Rádio_FM. Aj teraz to tu fičí, zrovna idú správy. Som si našla Fína, ale on je vlastne Slovák… :D

SMELLING: Mrazivý, zimný vzduch…ale žiaden sneh. :( Aspoň srieň máme, keď nič inšô.

SEEING: No tie fínske domčeky! O_o

FEELING: Striedajú sa tu u mňa sivé, fínske depky a príjemný pocit zo života. Ste si asi aj na tomto blogu všimli, niekedy čistý pind tu pristane a inokedy úplná pohoda. :P Ale aj tak sa teším, keď budem(e) v Bratislave, ani sa nehnem z vianočných trhov!!!! 

WISHING/HOPING: Že nasneží, lebo táto sivá nuda….a tiež už snívam o vyplatení výplaty (ešte 5 dní!!!), lebo triem biedu a chcem nakúpiť nejaké fínske vianočné darčeky a teraz môžem kúpiť tak fínske krumple :D Ale nechceli by ste laponské krumple? Pekne zabalené, zaviazané s mašličkou….môžete si pak posadiť do záhradky! ;)

Povedz niečo

