Samé dobré veci

Dneska je (prekvapko!) strašne sivo, depresívne a psíčkari sa mi ráno všetci vyhli, ale už nejdem pindať, nemám duševnú silu. O_o Podvoľujem sa nepriazni osudu, uchhh. Namiesto pindov bude dneska fínsky pozitívna nedeľa. To znamená čo? To znamená, že si povieme samé dobré veci! :P

  • niečo sa mi ráno stalo a po vyvenčení som si dala 25min jógy (toto niečo by sa mi inak mohlo stávať aspoň 3x do týždňa..) a dokonca (!) som vydržala asi 5 60 sekúnd meditovať :D :D

    Predstavovala som si, že všetky myšlienky a hovadiny melúce sa mi hlavou sú oblaky, ktoré len preplávajú cez moje MODRÉ mysľové nebo….a neskôr sa nebo od oblakov (myšlienok a hovadín – inak je to v podstate totožné :D) vyčistilo a zasvícilo slnko a prežiarilo celú moju fínsky zošúverenú zosivenú osobnosť. Pomáha to! Nič príliš ezoterické, len trošku (slovenského) májového neba do mysle. Odporúčam :)

    Po tomto náhlom rannom pohybe som si ešte dala teplú sprchu a vypiglila som si ksicht nejakou exfoliačnou hovadinou…no cítim sa ako nový človek. Self-care wtf.
     

  • keď Brezák KONEČNE vstane (teraz je 10.40 wtf – ja som tu to ranní ptáče, on by spal do večera asi niekedy, keby mohol) a vypije svojich ranných 6 litrov kávy, pôjdeme spolu na brunssi (brunch) do Sunnu! Och jój…ten ich LOSOS…a tie šaláty….och, panbože…asi ho idem vyduriť z postele! :D
  • ráno som si čítala o Vere Wang (sa priznajte, tiež si nečítate každý deň o hlbinnej psychológii) a velice ma inšpiruje jej výzor aj život :))

    Bohatá čínska Američanka zo mňa už nebude, ale svieža, dlhovlasá, štýlová, zábavná osoba by byť mohla! :P Jo, a dobre oblečená, bez ranného 25min premýšľania, čo zase na seba. -.-

    Vera nosí takú v podstate uniformu, takmer vždy má čiernu tuniku a čierne legíny…v tomto by som vyzerala asi ako umierajúca hrošica (hlavne v tejto sivote!), ale šaty na takýto štýl by už boli lepšie (len možno trochu lacnejšie, hmm :D). Na jeseň napr. takôto. Mám rada krátke/dlhé rukávy (ramienka len keď je +45C), zvýraznený pás a normálnu dĺžku, rozumej môžem-sa-posadiť-alebo-zohnúť-a-nikto-nevidí-moje-antisexy-Marks-and-Spencer-gaťky. Hmm. Fashion 1st world problems.

  • Myslíme si s Brezákom, že možno na jar (v slovenskom čase – február alebo marec) sa presunieme do Tallinnu.

    Ešte je to len vo fáze idey, ale bolo by nám tam lepšie, ako tu v Helsinkách. Tallinn, to sú útulné kaviarničky (s obsluhou!), reštaurácie, lacné vlaky a MHD a Helsinki sú za rohom (2h trajektom). Ľudia sú tam otvorenejší a je tam veľa Rusov, a Rusov mám rada, sú to príma ľudia (tým nechcem povedať, že Fínov a/alebo Estóncov nemám rada! Mám!).

    Náklady na život v Tallinne sú porovnateľné (ak nie nižšie!) ako v Bratislave, čo znamená napríklad to, že zo súčasného nechutného nájmu 860€/mes. (60m2, 2i byt s balkónom v okrajovej štvrti) by sme sa mohli úplne ľahko dostať na 300€/mes. (ako napr. tento 62,3m2, 3i byt v centre Tallinnu!). O_o Hudba pre naše uši? Ááááno! A ak by som sa so zamestnávateľom dohodla, že by som mala Tallinn office a možno 1-2x mesačne by som strávila 1-2 dni v práci v kancli, bolo by to úplne v klídku. Fínsky plat v Estónsku, nehnusilo by sa mi. :D
     

  • Napíšte si aj vy zoznam samých dobrých vecí, nech tu nie som osamelý fake it till you make it bojovník proti sivej depke :D

Povedz niečo

