Ranné flirty v potravinách

Pondelky.

Neznášam!

Dneska ráno som ledva vstala, nemohla som totiž včera zaspať, lebo vonku strašne fučal vietor a pred oknom hrkotal stojan na vlajku (a na stojane vlajka visí asi každý druhý deň, nielen počas hokeja :D), Brezák sa v pracovni hral Skyrim na mojom laptope (chlapi…) a mna tlačil vankúš, potom matrac, potom mi bolo teplo, následne mi bolo zima…no celé zle.

Dneska zombia, kruhy pod očami mám po kolená, aj keď zamaskované korektorom. X_x

Učinila som ale zaujímavý objav, keď som ráno vkráčala do potravín kúpiť si smoothie a nejakú buchtu a mala som zvýraznené obočie hnedým Dior tieňom*:

Fíni reagujú na obočie! :D 

…lebo ako inak si mám vysvetliť, že najprv na mňa s významným pohľadom zahovoril predavač nakladajúci nové buchty do pečivovej sekcie (“Už si tu bola? Lebo ja si tu všetkých pamätám…ale teba nie!”) a potom aj pokladník (“Čože, čože….do práce, či do školy**?”) a oba rozhovory sa udiali v priebehu asi 7 minút? :D :D

Toto sa mi tu ešte nestalo, obvykle moje potravinové nákupy prebiehajú v tradičnom fínskom tichu a nikto na mňa nič nehovorí, nie ešte sa ma vypytuje osobné (na fínske pomery) otázky. O_o

Takže obočie, devy, O.B.O.Č.I.E. Tadiaľ vedie cesta k fínskym mužským srdciam***. :D :D

* Nemám ceruzku na obočie, takže aj Dior tieň na oči musel ráno poslúžiť.

** To som rada, že aj vo svojich 23r vyzerám ako školáčka, aj keď sa dnes cítim ako 85-ročná zrobená babka z hontianskych polí wtf.

** Môj Fín (ktorý je ale duševný Slovák) na obočie nereagoval, takže táto teória nie je univerzálna, ale podrobím ju ďalšiemu výskumu. Ktorá značka ceruziek na obočie je v pohode? :D

Povedz niečo

