Óda na slané tyčinky

Ďakujem Gúgľu za fotku Kapucínskej ul. strategicky pri Pulitzeri, ja som len na Photoshope dodala filter. :)

Tešíme sa!!! Och joj, kde jaká Krásavica na Dunaji, to je diskutabilné….ale Kaviarnica na Dunaji, to už hej :)

Dneska som inak na sick day doma, bola som ráno nejaka pokrčená, tak som využila sick day inštitút a spala som do 11.00 zostala doma.

Vonku neobvykle svíci slnko, Brezák počúva nejaké melancholické gitarové britské veci, Gimli po prechádzke spí na svojom obľúbenom mieste pod oknom a mne škvŕka v bruchu, čo je tu ale takmer každodenná realita. -.- Môžem si za to ale sama, mala by som viac variť.

Fínsko, Fínsko….snívam tu z času na čas o našich bielych rožkoch a o Kiri a tak. Fíni vedia vynikajúco variť, ale na malé pochutiny to tu veľmi nie je. Čipsy, čokoláda, voláke keksy a neuveriteľné množstvo cukríkov všetkého druhu so všetkými mysliteľnými chemikáliami v nich – ale také že pagáčiky, slané tyčinky a podobne, nič podobné tu ani náhodou nenájdete. Dobré ocukrované buchty tu ale vedia robiť, len si ich nemôžem často kupovať, lebo o chvíľu sa nezmestím do dverí :D

Hm. Žitný ostrov, chýbaš mi. Ty, a hlavne tvoje ZELENINY a OVOCIE! O_O Fínske zelovoci sú fajn (aj keď takmer všetko je tam dovozové), ale ja som zvyknutá na trhovisko Žilinská, babkinu piešťanskú záhradnú produkciu a na Miletičku. Prechod na vypelichané 60g v sáčku zabalené baklažány, 150g melóny zo Španielska za 5€ a bezchuťové hnusné rajčiny je pre žitnoostrovnú devu tvrdý – preto tu toľko fičím na tých smoothies, lebo tam to ovocie má aspoň nejakú chuť. :D

Drahí južným slnkom zohriati čitatelia, choďte si za mňa kúpiť do najbližších potravín ROŽKY a TRESKU a SLANÉ TYČINKY DRU a zapite to všetko KOFOLOU a myslite na mňa vo fínskej pustatine realite! Kiitos paljon! :P

Povedz niečo

