Stredajší pozitívny zoznam

Ta lebo zase je sivo, vlhko a hnusne, aj moji fínski kolegovia a kamoši súhlasia, že sa to nedá vydržať a že upadajú do depky – tak musím(e) bojovať! O_o

Dámy a páni, prezentujem vám nesúvislý a neúplný zoznam vecí, ktoré považujem za skvelé v túto šedivú stredu bez slnka (je tu po 10.00 a ešte furt šero):

  • Ranný čierny čaj so zázvorom a bergamotom + 100% cloudy apple džús zo Švédska + chleby ve vajci se solú SVK style :D
  • Kúpila som si nový make-up – od nemeckej prírodnej Logony, Natural Finish 02 Light Beige a je božský! :) Ešte si chcem kúpiť aj novú kajalovú tužku na oči a nejaké mydlo/sprchový gél…ale prírodný tiež, keď môžem, kupujem také. Lepšie voňajú, sú zodpovednejšie k životnému prostrediu a nebudem z nich mať rakovinu kože alebo čo, no samé plusy! :)
  • Kolega Karri mi dal Omega-3 rybacé hlavy kapsule od ex-klienta, že majú toho veľa, môžem si kľudne vziať keď chcem :)
  • Presunuli sme si včera s Brezákom posteľ z nášho kútika pod balkónové okno a výborne sa nám tam teraz spí, ráno nás budí šero a tma svetlo a konečne využívame celý priestor našej super všeizby. Feng shui! :)
  • Už mám dosť dlhé vlasy, ou jéééé. Len pekne rasťte, v BA si vás dám akurát kúsoček podstrihnúť, ale inak žiadne haluze. Stačilo mi raz vyzerať jak kórejský roboš, netreba viackrát :D 
  • včera večer som spravila odznačiky a nálepky pre Slobodu Zvierat* k novej kampani proti nezmyselným testom na zvieratách. Leták pôjde do tlače čoskoro. Logo je tiež moje – čo hovoríte na môjho morbídneho zajačika? ;P
  • Minule som našla počas venčenia pri koši na oblečenie (jak je v SR Humana, tu je zase UFF) krásne sýtočervenú šatku, tak som ju vzala a oprala a teraz čistá krása! Free shopping ahem. 
  • Včera som síce v šenku zaplatila 6,90€ za 0,4dl jablkového stredne suchého cideru, ale bol úžasne chutný, takže asi to stálo zato? Aj keď, keď už je to také drahé, aspoň by mi to mohli ku stolu priniesť a nie že ja si to nosím sama
  • Brezák má mäkkučký vlnený čierny kabát po kolená, ktorý vôbec nenosí, a asi je mu aj tak malý, ale ja som si ho dnes ráno skúšala a mne sedí perfektne! :D Musím sa ho spýtať, či si ho môžem niekedy požičať, úplný štýl. :)
  • Minule som len tak naskicovala kamoške Helen tibeťáka a praštila zlú fotku na Facebook, tej sa skica tak zapáčila, že povedala, že mi dá 20€, keď jej to pošlem :D Ha! Ešte niekto chce nakresliť hava? ^^ 
  • Brezák ľúbi Gimliho a Gimli ľúbi Brezáka. Ja ich ľúbim oboch a predpokladám, že aj oni mňa, takže sme spolu skvelá trojka :)) <3 
     
  • Možno som trochu naučila Gimliho ľahnúť si na povel! O_o Ešte na tom pracujeme, ale vyzerá to sľubne! :)
  • Keď sa tu prestanem zadrbávať, a pohnem sa s tým webom, kerý robím už asi pol storočia, bude konečne čoskoro HOTOVÝ – takže s tým idem teraz niečo robiť, aby som to mala konečne z krku! @_@

Ej bisťu veru, pozitívne myslenie funguje, hneď je šedivosť menej šedivá. A o chvíľu obed! Ešte keď budú mať niekde Caesar šalát, moja anti-šedivá bojovná nálada dosiahne all week high. :P

* Pre Slobodu Zvierat som dlhé roky dobrovoľníčila, a asi posledné dva roky pre nich robím grafickú dizajnérku, keď niečo treba. Robila som napr. aj toto tričko, (je aj pánska verzia) pekne si ho kúpte, na tú ilustráciu som hrdá! :P

Povedz niečo

