V Käpylä na Restaurant Day

Fotky z peknej mestskej štvrte Käpylä, kde sme minule išli na Restaurant Day a HODINU sme čakali na suši. Ešteže som si v supermarkete kúpila 2 šišky s tonou cukru, bez nich by som asi umrela od hladu. :P

A v krátkosti:

  • dneska svieti slnko (asi po troch týždňoch!!!), moja nálada a životný pocit z fínskej existencie stúpli o 450% :D 

  • stala som sa členkou Finnair Plus programu, cha! :) Bolo načase, lebo keď lietam s Gimlim, chcem letieť s Finnair…jednak vedia čo robia a milujem ich logo a majú jedlo na palube, také móžem :D
  • včera som našla v potravinách kuracie krídelká….Gimli má hody :)

Ta fajne, idem(e) na obed. Highlight dňa! :)

Povedz niečo

