Piatkový pozitívny minizoznam

Musím bojovať proti Fínskemu Zimnému Akulturačnému Depresívnemu Syndrómu (FSZADS), ktorý by mali okamžite zapísať do učebníc klinickej psychológie, lebo existuje. :D

—-

  • na Rádiu_FM práve hrajú skvelúúúúú The Orb feat. Perry Lee Scratch – Golden Clouds :) Čistá dobrá nálada! :)
  • ráno som si kúpila veľkú smoothie a keksy a stálo ma to len 6,70€! :D
  • mám na sebe svoju krááásnu 30s retro Aňa Geisler for Pietro Filipi sukňu a folklórnu vestičku z háemka :) je príjemné sa po týždni mrznutia a bezďák chic looku zase obliecť ako človek.
  •  po práci ideme s Brezákom do mesta :)
  • poslala som nadriadenému dva návrhy malých reklám do časopisov a bez akejkoľvek kritiky ich preposlal klientovi! Úúúúú!
  • Gimlimu je dobre a má krásnu, lesklú srsť :)
  • musíme zase presunúť posteľ, zle sa mi spí, keď je teraz pod oknom a za hlavou mám nič a radiátor…ale už aj viem, kde ju presunúť, to bude cool!
  • mopslíkovská taštička je najvác
  • TOTO!!!!! toľko som pozerala s obdivom na tú sýpku…a hľa, osvietený investor….úúúžasnééé :) no ale vieme, Slovensko, takže, len aby to nebol nejaký ojeb zase…

Čo vy?

Povedz niečo

