Elvisko

Moje nekonečné nadšenie z nedávno kúpenej mopslíkovskej taštičky Catseye (klik na vlastné riziko…) neopadá, zase ju mám teraz vyloženú na stole a z času na čas sa na ňu pozriem u vyškerím sa od ucha k uchu. :D Mopslíkaté antidepresívum!

Ešte keď niekde nájdem nejakú kabelu s veľkým tibetsko-španielskym ksichtom, pocítim materialisticko-psíčkarské nebo a rozplyniem sa od šťastia na dúhové bublinky. :D

Okrem krásneho mopslíka (čo tak ho nazvať Elvis…podľa suseda z Kramárov, ktorý vyzerá ako Elvis Presley a má dvoch mopslíkov a ráno fajčieva cigary) s rozplešteným nosom máte jedinečnú možnosť vidieť aj môj menej krásny ksicht s krivými vlasmi, kruhmi pod očami a s nejakým divným výzorom…STAROBY!!! Staroba?!?!?! Wtf!!!! Toto sa mi kedy stalo???!? O_O

Mám utorkovú starobnú rannú obednú traumu. :(

Ništ teda, dobre že som nešla s kolegami na vianočný obed do miestnej obedovne a rozhodla som sa ísť do inej, kde majú dneska cézar šalát….je pravdepodobné že, keď budem zdravo jesť, nebudem vyzerať tak staro. -.-

Povedz niečo

