Kancelársky tibeťák a inšô

OFFICE ESSENTIALS alebo bez čoho sa deva v kancelárii nezaobíde:

  • DOBRÝ ČAJ
    Práve ujíždím na luxusne sáčkovom Twinings Earl Grey Green, najlepšie jemne prelúhovanom, potom je bohovsky trpko-voňavo-mňamný. Druhou office voľbou je presladený thajský chryzantémový čaj z ázijsko-afrického obchodu v Kallio, ktorý sa mi už míňa (mám posledné 2 sáčky), takže musím urýchlene doplniť zásoby. Chryzantémový čaj – spomienky na Malajziu! :)

    Jeden čas som takéto kancelárske zelenočajové popíjanie zanedbávala a prisámbohu, bolo to na mne vidieť…a cítila som sa bléé. 

    Takže čaj, 24/7! :)

  • KRÉM NA RUKY + TERMÁLNA VODA NA KSICHT
    …lebo šak čo je tento suchý, umelo cirkulovaný ofis vzduch?! Takže tu mám La Roche-Posay termálny sprej Alterra Naturkosmetik krém na ruky s granátovým jablkom a aloe vera z Krakowa. 
  • ŽLTÝ LAK NA NECHTY
    Dneska ráno som si slávnostne nalakovala nechty na slniečkovo žlto a teraz sa musím usmievať vždy, keď si zahliadnem nechty, čo je asi 895x za minútu. Ja neviem, čo som takúto manikúrovú drobnosť toľko zanedbávala?! Toto Fínsko neprospieva mojej márnivosti!!! :D
  • DEBILNÍK
    Najlepšie sú tieto od teNeues. Zrovna minule mi poštou prišiel debilník z Kórey, ktorý je síce veľmo milučký, ružovučký a infantilný (na rozdiel od môjho súčasného 2012 čierno-bieleho teNeues), ale neviem, či bude nejako použiteľný….no uvidíme. Ale mám tam predpripravené tabuľky na príjmy a výdavky a na plány na každý mesiac, takže aspoň TIETO časti debilníka sa budem snažiť využiť. :D
  • TVÍDOVÉ ŠATY
    Haha, I wish! Šak stoja len viac ako môj mesačný plat… :D
  • ŠATKA
    Čo najväčšiu, aby som sa do nej mohla zabaliť ako do periny a spať. Ak nie je veľká ako perina, musí byť aspoň extrémne divoko farebná, aby som aspoň svietila. Dneska mám na sebe divoko T-Com magentovú akožepašmínu z pochybného čínskeho eBay obchodu asi za 7€, spolu so žltými nechtami to vytvára zaujímavý karibský feeling v modro-bielo-sivo-čiernej scenérii všade naokolo. To holt, Južania… :D
  • TĚ PÉRO
    Akože jasné, že treba v kancli pero, ale nie je pero ako pero! Ja nedám dopustiť na tieto bohovské Faber-Castell 034 Fine modré perá, ktorými sa zásobujem obvykle v Tescu, ale ako vidím, je aj vo FaxCopy. Kde je vo Fínsku netuším, ale neva, Tesco to istí! :P
  • MOPSLÍK ELVIS
    Hm, ale aj živého mopslíka by to možno chcelo, Gimlík by bol rád…len keby tak nechrochtali! :D Okrem toho nemôžem letieť s dvoma psami, na jedného pasažiera je povolený len jeden pes. Och. Musíme sa niekde nejako viac-menej stabilnejšie usadiť, potom môžem mať dvoch psov. :P
  • GIMLI
    Pochopiteľne. :) Aj keď dnes tu so mnou v kancelárii nie je, nechcelo sa mi ho teperiť v tej tme a vetristej kose 2,5km do práce popri železnici, tak som si to odšľapala sama. V piatok ale zase budeme spolu pracovať, plus máme termín u veterinára kres ulic kvôli pečiatke do Gimliho pasu, že je zdravý a môže letieť. 

Ešte sa mi žiada napísať, že aj taký Marimekko Fatboy alebo Tuli Sofa (vzor Puojd Tulip alebo Dačov Lom, och!!) sú kancelárskou (a DOMÁCOU!!! chceme si kúpiť s Brezákom, keď sa presťahujeme späť do Kallio) nevyhnutnosťou, ale napríklad dneska som tak strašne ospalá, že viem, že keby sme tu niečo takéto mali, ľahnem si na to a zaspím jak drevo. O_O :D

Óóó bože, už môžem ísť na obed??
10.49.
Tak nič, ešte musím počkať… O_O

Povedz niečo

