Plytký, narcistický dotazník

…lebo nemám čo robiť v práci (fakt, žiadne zadania, ništ), tak sa idem narcisticky zadrbávať. Originál je tu. :)

1. Bez ohľadu na cenu ti bude venovaný jeden kus oblečenia/topánky podľa tvojho výberu, čo presne to bude? 
Napríklad tieto svadobné šaty! Nejdem sa vydávať (ale teda, v tých šatách by sa mi nehnusilo….pierka! čipky! trblietky! óch :D ale tieto sú lepšie, aj keď sú také jemne nočnokošeľovité, ale v dobrom), ale keby som ich obratom ruky predala, za utŕženú sumu by som mohla:

– kompletne splatiť svoju predfínsku pôžičku banke
– kúpiť si istú záhradu v jednej malej dedinke pri Piešťanoch* 
– kúpiť si poriadne snehule, napríklad ako tieto od Ecco! (ale tie si asi kúpim aj tak)

* na vlastníctvo záhrady nemám žiaden dôvod, len ju chcem vlastniť :D nikdy som nevynikala praktickým myslením, takže klídek, toto je normálne…a vôbec, posadila by som si tam marhuľu a sakuru! a tá dedina je krásna, chodila by som tam sedieť pod marhuľou a opaľovať sa v októbri, lebo v SR je aj v októbri celkom teplo, cha. neskôr by sme si tam s Brezákom postavili malú búdku a tá by bola naším záhradným ateliérom :)

2. Čo ťa odpudzuje na opačnom pohlaví, psychické aj fyzické?

Psychické – arogancia, tuposť
Fyzické – dengľavé ručičky! a vôbec, všetci chlapi by mohli vyzerať ako Daniel Henney :D

image 
Jo, a neznášam, keď dotyčný nevie gramaticky správne písať. Jedna ypsilonka a dovi… 

3. Ktorou Disney princeznou by si chcela byť a prečo?

Princezná to celkom nie je, ale Mulan! :) Prečo? Odvážna je, má krásne, dlhé čierne vlasy, kašle na konvencie, koňa má pekného (aj chlapa neskôr, ha) a má vlastného dráčika! Mulan KICKS ASS. 

image 

4. Vyhrala si rande/stretnutie s celebritou na celý deň. Kto by to bol?
Hmmm…napríklad Bruce Willis, s ním je určite sranda! :D Takisto by som sa rada stretla s Paris Hilton – chcela by som zistiť, či je fakt taká blbá pipka v ružovej minisukni, ako pôsobí, alebo či je to len veľmi dobrá marketingová stratégia. :P

5. Keby si bola knihou, bola by si…?
Pán prsteňov, pochopiteľne. Ešte môj pes sa volá Gimli, ja som vážny prípad v tejto oblasti. :D

image
 

6. Obľúbená maškrta?
Ryžový nákyp, óch… 

7. Obľúbený parfém?
Jednoznačne dámsky L’Eau par Kenzo. :)
Minule som ale na letisku objavila Cacharel Noa a ten bol tiež úžasný, je možné, že si ho kúpim… Vo všeobecnosti mám najradšej vodové, svieže parfémy, alebo púdrovité, jemné parfémy – hlavne nič ťažké, vanilkovo-pižmovo orientálne, nič extrémne kvetinovo-sladkasté, z toho ma bolí hlava.

image
 

8. Pesnička, z ktorej nemôžeš počuť ani prvých 10 sekúnd, lebo ti absolútne lezie na nervy?
Hocičo od Depeche Mode a Stinga. Pfuj! 

9. Máš nejakého domáceho mazlíčka?
Mám chlpatého, čierneho, tibetsko-španielskeho syna Gimliho. :) Rada by som uviedla aj Brezáka ako domáceho mazlíčka, ale mohol by sa uraziť, takže zostaneme pri Gimlim. :D

Jo, a raz si ešte kúpim islandského koňa.

image 


10. Kto/čo je tvoj najlepší priateľ (nie ľudia)?
Debilníček. Bez debilníčka neexistujem! O_O

11. Čo máš teraz na sebe?
Čierne skinnies Vero Moda, chlpaté čižmy z detského S. Olivier, tielko s plážičkou tuším z C&A, biele tričko z detského Tesca, pásikatý modro-biely sveter z materinskej (!) sekcie H&M a modro-modrú leopardiu šatku z Vero Mody. Fínsky štýl, modro-bielo-čierny, už sa asimilujem. :D
—-
Áááá, výborná zadrbávačská stratégia, za chvíľu už aj na obed pôjdeme! :D Dobre som to vymyslela. Teraz si idem čítať o architektúre, to ma nikdy neprestane baviť. :)

Povedz niečo

