Černovláska u Shtoora

Späť v druhej obývačke u Shtoora na Obchodnej, pijem domáci ľadový čaj, rozdelili sme sa s Brezákom o vajcový chlieb a editujem tu fotku (farebný profil Fogra27 ASAP!) na jednu reklamu do časopisu, keďže mám café office….

Toto je život! :)

Jo, a naozaj mám čierne vlasy, mali byť tmavohnedé, ale ehh…začítala som sa do víkendovej prílohy SME a neskoro som si zmyla farbu. :D :D Ta ale neva, zmena je život! Akurát musím nosiť trošku výraznejší make-up, aby som nevyzerala ako duch, inak je to celkom fajn. :)

Poobede kaderníčka pre nás oboch, večer divadlo (Labutie jazero), potom asi Nu Spirit Bar a koktejl a zajtra skoro ráno vlakom do Banskej Štiavnice na pár dní. Ach!!! :)

Povedz niečo

