Poněkud neklidně v Brně

…z ktorého nemám žiadnu fotku, lebo a) neviem, kde mám foťák, b) aj keby som vedela, kde je, nemám doňho baterky. Čili ništ.

Ale boli sme dneska v Brne, bolo dobre, zjedli sme nevkusný počet nezdravých, mastných, vynikajúcich moravských jedál s knedlíkmi a s 56hl oleja, ale stálo to za to. :D

Kúpila som si v antikvariáte knižku “Jak nakrmit pejska a kočičku”(V. Škrdlík, M. Císařovský: Canis, 1994), takže Gimli sa môže tešiť na vypimpovanejšiu stravu! Takisto som si kúpila 12 mäkkých ceruziek od Koh-I-Noor na kreslenie, čili (a zase on) môžem kresliť Gimliho furt a všade, ako som si v poslednej dobe zvykla (reakcia na zaťatie sa, že nebudem drbo, a budem niečo kresliť každý deň, tak kreslím G).

Jo, a ešte Saloos balzam na pery, najBIO ako sa len dá, čo potvrdzuje, že som nenávratný hipster. A ešte dvoch malinkých keramických havov (sošky), jeden bielo-čierny, druhý bielo-blond, povedala som Brezákovi, že to sme my. :P

A ešte!!! Vzala som si náhodne do vlaku knihu “Poco Rubato” od L. Vaculíka a I. Kadlečíka (FRAGMENT knižná edícia, 1994) z našej poličky v obývačke, a normálne mi to zmenilo život! O_o Viac poviem, keď si to dočítam (ak mi to nevyfučí z hlavy), ale zatiaľ tieto najvzájom ničím nesúvisiace postrehy:

  • neviem písať
  • poněkud neklidně je odteraz moje najobľúbenejšie slovné spojenie :P
  • nikdy som sa tak nezabávala pri opisoch sadenia kukurice a pod.
  • IK často spomína okolie Štiavnice
  • vyjadrovať sa kedysi dalo aj bez smajlíkov! :D 
  • mne to očividne nejde
  • toľko čítania a myslenia, ktoré hentí dvaja zvládli (a opísali) nezvládnem ani do svojej 95-ky

Ej bisťu, dobrô čítanie.

A že to Brno? Brno mimochodom vyzerá ako zmenšené Helsinki s viac vyčačkanou architektúrou a s nižšími cenami. Tá hlavná ulica, ktorá vedie od stanice a chodia po nej električky, to je čistá Aleksanterinkatu! :)

Povedz niečo

