Cau Brezakova!Teda neviem,ci ma mat Brezak tu cest,aby som ta volala po nom(vraj zvykne drzat protestne mlcanie- tak si viem predstavit aky stres z toho moze mat komunikativny tvor ako ty).Fasa blog mas,bavim sa!Definicia finskej palety farieb ma dostala,ale aj to,ze tam umres:-))))To nerob,stihni este predtym ujst aspon do nejakej tallinskej kaviarne:-)Ale minaju sa mi znaky a otazka nikde. Aky mas mail?Preco sem nemozem napisat svoju @? Pozdravujeme z Race. Zuza Kacanova a chlapci Fuleovci ;-)

Hahaha! Radšej ma volaj….Dubáková, Brezáková ešte nie som :D Môj email ti dá mama Iveta, nechcem ho sem písať, lebo ho zaregistrujú nejaké online spam hovadiny a budú mi chodiť emaily á la “enlaRge UR penis 400%” a na to nemám nervy :D Pozdravujem z Beogradu! Idem dať práve fotky ŽRÁDLA, stej tjúnd…. :)

P.S.: Brezákovo mlčanie a náladičky je LEGENDÁRNE xD

Povedz niečo

