Pohnúť prdelú

Dneska ideme s Brezákom večer na aštanga jógu*….a v nedeľu, už v Helsinkách, idem na svoju prvú hodinu hapkida vo Fínsku.**

Po….čo?!
PO…HYB!!! O_O

Obávam sa, že moja telesná schránka si už len veľmi matne pamätá, čo to ten pohyb *je*, takže po dnešnej jóge asi zahyniem…ale čo už, čo treba, to treba. :D Už som dneska vypila 0,5l ZELENINOVO-ovocného fresh džúsu (so špenátom prosím pekne…v Eurovey oproti Dm v stánku), už je to fuk. :D

Namaste, a rovno asi aj RIP. :D

* asi nič by ma na toto nedonútilo za normálnych okolností, nebyť včerajších DVANÁSTICH hodín na prdeli vo vlaku a môj dnešný extrémne pokrčený pocit…pozerala som thajské masáže, ale ako obvykle momentálne nemôžem vyraziť 40€ za 60min neba, takže vyrazím 5€ za 60min pekla :D

** chvíľu som chodila na hapkido aj tu v BA, ale nejako ma to prešlo, náš tréner bol podivín a jeho tréningy ma nejako extra nebrali

Povedz niečo

